بازسازی ویلا راهی برای نوسازی ویلا

بازسازی ویلا راهی برای نوسازی ویلا

بازسازی ویلا یکی از راه هایی است که می توانید با استفاده از آن ویلای قدیمی خود را شیک و مدرن نمایید. بازسازی ویلا علاوه بر مقاوم سازی و نوسازی ویلا، باعث ایجاد تنوع می شود و چنانچه از ظاهر ویلای خود خسته شده باشید، می توانید با بازسازی آن روحی تازه به ویلای شمال خود بدمید. خرید ویلای نوساز در شرایط کنونی که قیمت ساخت هر متر ویلای معمولی بیشتر از 3 میلیون تومان است برای بسیاری از افراد ممکن نیست و بازسازی ویلا در این شرایط بهترین کار است.

 

 

افزایش کیفیت سازه های ویلا یکی از اقدامات مهمی است که باید در بازسازی ویلا مورد توجه قرار گیرد. قبل از شروع بازسازی باید بخش هایی که می خواهید تغییر در آن ها ایجاد کنید را تعیین نمایید. سپس هزینه ی تقریبی که برای این کار لازم است را محاسبه نمایید. باید 20-30% هزینه ی محاسبه شده را به عنوان هزینه های پیش بینی نشده در نظر بگیرید. اگر اقدام به خرید ویلا در شمال کرده اید بهتر است که بازسازی ویلا هر 10 سال یکبار انجام شود.

 

برخی از افراد به دلیل عدم توانایی خرید ویلای نوساز اقدام به خرید ویلای قدیمی می کنند و با بازسازی و تغییر آن، صاحب ویلا در شمال می شوند. در حاشیه ی شهرهای شمالی همچون نوشهر، نور و چمستان می توانید ویلاهای قدیمی زیادی را مشاهده کنید و با خرید ویلا در نوشهر ، خرید ویلا در چمستان و بازسازی آن با هزینه ی کمتری یک ویلا در شمال داشته باشید.

 

در ساخت برخی از ویلاهای قدیمی از ستون هنگام ساخت استفاده نشده است. اگر در بازسازی این ویلاها قصد دارید که دیوارهایی را حذف کنید باید از کمک متخصصین امر برای انجام این کار بهره ببرید زیرا برخی از دیوارها در خانه های قدیمی در نقش دیوار حمال شناخته می شوند که بار اصلی ساختمان روی آن ها قرار دارد و تخریب این دیوارها منجر به تخریب ویلا خواهد شد.

بازسازی بنا به خصوص زمانی که مدت زمان زیادی از عمر ویلای شما می گذرد امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.