روستاهای زیبای نوشهر

روستاهای زیبای نوشهر

روستاهای زیبای نوشهر

نوشهر یکی از شهرستان های غرب استان مازندران است که همیشه مقصد گردشگران و توریست هایی بوده که قصد داشتن چند روزی فارغ از شلوغی کلان شهرها استراحت کنند و به قولی آب و هوایی عوض کنند. شما اگر به روستاهای نوشهر سفر کنید مشاهده خواهید کرد که همزمان دسترسی نزدیک به جنگل و دریا خواهید داشت که در کمتر مناطقی از ایران این اتفاق طبیعی رخ خواهد داد .

خرید زمین در روستاهای زیبای نوشهر

احتمالا اسم بندر نوشهر را باید شنیده باشید،که نشان از ساحلی بودن این شهرستان دارد و البته فاصله ی کمی که با کوه و جنگل دارد محبوبیت این شهرستان را دوچندان کرده است. جالب است بدانیم، نوشهر در گذشته به نام های خاچک، حبیب آباد و ده نو خوانده می شد و سپس با احداث تاسیسات بندری در سال 1318 هـ. ش به نوشهر تغییر نام یافت.

روستاها و ییلاقات اطراف شهرستان ها همیشه جایی جذاب هستند که خیلیا برای دوری از شلوغی شهری به اون پناه می برند. این مناطق که در بیشتر موارد آب و هوایی معتدل و عالی دارند برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت گزینه مناسبی می باشند.

فروش زمین در روستاهای زیبای نوشهر

اغلب اینطور پیش می آید که گردشگران پس از سفر به نوشهر و دیدن روستاهای زیبای آن به فکر خرید ویلا در نوشهر میافتند. مشاوران خبره و فعال ما رد این زمینه می توانند گزینه های ایده آلی را برای خرید به شما معرفی کنند.

در سال های اخیر با افزایش مهاجرت از کلان شهرها به شهرستان های شمالی برای فرار از آلودگی های کلان شهرها، فضای شهری شهرستان ها هم شلوغ شده است اما روستاها همچنان بافت ناب و زیبای خود را حفظ کرده اند. با مردمانی مهربان و خونگرم که سعی دارند سنت های دیرینه خود را حفظ کنند. در ادامه به معرفی چند روستای زیبای نوشهر میپردازیم

خرید ویلا در روستاهای زیبای نوشهر

روستای لتینگان

یکی از نزدیک ترین روستاهای زیبای نوشهر است که دقیقا در انتهای کمربندی چالوس به سمت نوشهر واقع شده است، هم دسترسی به شهر نوشهر و چالوس با فاصله کمتر از 5 کیلومتر را دارد و هم دقیقا روبروی خروجی روستای لتینگان دریا قابل دسترسی است. در واقع لتینگان یک روستای جنوبی محسوب میشود که منظره های بکری از جنگل و کوه را دارد. و دسترس به ساحل و دریا نیز آسان است. ما در این صفحه لیست زمین ، باغ و ویلاهای روستای لینگان را برای شما به اشتراک گذاشته ایم : ( خرید ویلا در لتینگان )

روستای آویدر

در 30 کیلومتری شرق نوشهر منطقه زیبای سیسنگان (صلاح الدین کلا )، بواسطه ی احداث سد خاکی، به منظور ذخیره آب برای مصارف کشاورزی دریاچه ایی بکر و زیبا پدید آمده است. جذابیت این دریاچه آنجاست که جزیره ایی سبز و کوچک در وسط آن قرار دارد. آرامش و زیبایی جذابیت این منطقه را دوچندان کرده است، اصطلاحی در زبان فارسی وجود دارد که حق مطلب را در اینجا بیان می کند “شنیدن کی بود، مانند دیدن ؟!” برای دیدن این روستای سرسبز و زیبا پیشنهاد می کنم که به نوشهر سفر کنید. همچنین می توانید برای خرید ویلا در سیسنگان با ما در ارتباط باشید. ما در این صفحه لیست ملک های روستای آویدر را برای فروش به اشتراک گذاشته ایم : ( خرید ویلا در جاده سد خاکی آویدر )

فروش ویلا در روستاهای زیبای نوشهر

روستای خیرودکنار

این روستای زیبا در حاشیه رودخانه خیررود قرار گرفته ‌است. در واقع نام روستا برگرفته از نام این رودخانه است. فاصله ی مرکز این روستا تا نوشهر حدود 9 کیلومتر می باشد. جنگل خیرود کنار با وسعتی هکتاری که در حاشیه رودخانه پرآب خیرودکنار واقع شده، منظره ایی جذاب و ابدی برای ساکنان این دهکده ی جنگلی پدید آورده است. معمولاگردشگرانی که به نوشهر سفر می کنند زمانی را برای گذراندن اوقات در این منطقه اختصاص می دهند. 

 

روستای چلک

یکی از معروفترین روستاهای نوشهر می باشد. روستایی که هم ساحلی است و هم جنگلی. سه ورودی معروف این روستا عبارتند از خیابان کیسی، خیابان ریاست جمهوری (به دلیل شهرک ریاست جمهوری ) و ورودی اصلی محل. مزرعه پرورش ماهی ، هتل، شهرک های زیبا و متعددی که در چلک وجود دارد، وجود رستوران، فست فود، زمین فوتبال و … از جمله امکاناتی است که بر محبوبیت این روستای پلاک اول ساحلی و جنگلی افزوده است. روستای چلک با مردمان خون گرم و شهرک های لاکچری و محل ویلا نشین ها مجموعه ای از ویلاهای لوکس را در خود قرار داده است که ما در این صفحه لیست ملک های روستا چلک را برای شما به اشتراک گذاشته ایم : ( خرید ویلا در چلک )

خرید و فروش ویلا و زمین در نوشهر

روستای چلندر

در 21 کیلومتری نوشهر و در منطقه ای جنگلی و کوهستانی واقع شده است. جاذبه های این روستا به فصل خاصی مختص نمی شود، در همه ی فصول سال شاهد منظره های چشم نوازی خواهید بود. درختان تنومند و جنگل انبوه حس مطبوعی را به شما می بخشد. از جاذبه های تماشایی این روستا آبشار چلندر است که در قسمت جنوب شرقی روستا در میان درختان تنومند واقع شده که برای گردشگرانی که مایل به طبیعت گردی هستند مطلوب می باشد و دریاچه ارواح که به علت تنه های نصف و نیمه درختان مانند اجساد مدفون شده در دریاچه است و سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. روستایی ویلایی نشین از شهرهای مختلف ایران و دارا بودن شهرک های لاکچری که ما در این صفحه لیست برخی از ویلاهای روستا چلندر را برای شما به اشتراک گذاشته ایم : ( خرید ویلا در چلندر )

 

در سالهای اخیر که تقاضا برای خرید و فروش ویلا در شمال افزایش یافته، دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است.
آنقدرها که به نظر میرسد خرید و فروش ملک در شمال آسان نیست و بهتر است با مشاوران باتجربه در این زمینه مشورت کنیم.

 

مشاوران خبره تیم ما آماده همکاری با شما هستند، از ابتدا تا انتهای یک خرید خوب با شما خواهید ماند ، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با املاک ساحل نوشهر در تماس باشید.

اعتماد شما اعتبار ماست