معرفی کافه ها و فست فودهای نوشهر

معرفی کافه ها و فست فودهای نوشهر

معرفی کافه ها و فست فودهای نوشهر

در سفر به نوشهر ، اگر وسوسه ی یک غذای فست فودی رهایتان نکرد ما در این مقاله به شما چند فست فود معتبر در نوشهر معرفی می کنیم که طعم غذاهایشان ماندگار است و  مطمئنیم که علاقه مند میشوید که تجربه ی خوش را تکرار کنید. شاید این موضوع انقدر برایتان مهم باشد که روی تصمیم شما برای خرید ویلا در شمال تاثیر بگذارد. همچنین کافه های نابی که با دمنوش های خوش عطر و قهوه های اصیل خستگی یک روز پرتنش را از ذهنتان دور می کنند و حس خوب آرامش را به شما هدیه میدهند. خوشبختانه نوشهر از نظر کافه هایی دنج با معماری خاص غنی است. در ادامه به معرفی چند کافی شاپ در نوشهر میپردازیم

فست فود باروک در نوشهر

برگر باروک

خوشمزه ترین و لذیذ ترین برگر عمرتان را می توانید در باروک میل کنید. شعارشان این است گوشت، پیاز و چاشنی عشق. در حقیقت باروک به برگرهای نابش معروف است اما در این کافه سالاد های خوشمزه ، پیتزاهای ایتالیایی اصل و سوپ و نوشیدنی های خنک سرو میشود. رفتار خوش پرسنل، نظافت محیط و خوشمزه و تازه بودن غذاها شما را مجاب می کند در سفر به نوشهر بازم به باروک سر بزنید.

مجموعه ی فلفل

هر آنچه که از یک فست فود انتظار دارید فلفل به شما می دهد. منوی متنوع فلفل با غذاهای جذاب و خلاقیتی که در طبخ غذاها از خودشان به خرج می دهند. در مجموع تجربه ی جذابی را برای شما به همراه دارد. رنگ ها و طعم ها در فلفل بسیار وسوسه برانگیزند در سفر به نوشهر فلفل را فراموش نکنید.

فست فود فلفل در نوشهر

پیتزا آفتابگردان

از فست فود های قدیمی نوشهر پیتزا آفتابگردان است اما منوی به روزی دارد. مواد اولیه ی غذاهای پیتزا آفتابگردان تازه است. امکان اینکه غذا را بصورت خانوادگی در تراس این فست فود اصیل سرو کنید، هست.

پیتزا آفتابگردان در نوشهر

پارس کنتاکی

اگر به دنبال کنتاکی ترد و تازه با ادویه های خاص می گردید پارس کنتاکی را امتحان کنید. محیط این فست فود و طعم غذاهای لذیذش ما را به وجد می آورد، خدا را چه دیدی شاید مشتری ثابتش شدید.

کیوانو

کیوانو و غول هایش بهترین گزینه است برای آنهایی که اشتهای سیری ناپذیر نسبت به غذاهای فست فودی دارند. در صورتیکه هوا مساعد باشد می توانید غذایتان را در میزهایی که در فضای بیرون قرار دارد میل کنید. در صورتیکه مایل هستید بیشتر با کیوانو آشنا شوید میتوانید به سایت این مجموعه سر بزنید.

فست فود کیوانو در نوشهر

مرغ سوخاری ایران

اگر طرفدار پروپاقرص مرغ سوخاری ایران هستید، باید بگویم یک شعبه از آن در شهر نوشهر وجود دارد. که دقیقا همان کیفیت و عطر و طعم را می توانید دریافت کنید. و منوی آن  بدون هیچ کم و کاستی نیاز شما را به یک کنتاکی ترد و تازه برآورده می کند.

خرید زمین در نوشهر یکی از راه های سرمایه گزاری در شمال کشور می باشد که هر روز تقاضای بیشتری پیدا می کند.

کافه گاردن

فضای کافه گاردن آنقدر دلنشین است که محال است یکبار به آنجا بروید و کافه گاردن را فراموش کنید. دمنوش های خوش عطر آن خستگی را ذهنتان دور می کند و می توانید ساعت ها در آن فضای سبز و دلنشین وقت بگذرانید.

کافه لت

در کوچه ایی که انتهایش به دریا می رسد کافه لت را میبینید که فضای باز آن با درختان سبز و آلاچیق های متعدد این انتخاب را به شما میدهد که در فضای باز وقت بگذرانید یا محیط سرپوشیده را انتخاب کنید. در کافه لت سرویس عربی که شامل قلیان و … است نیز سرو میشود.

کافه لت در نوشهر

کافه سیزده

فضای آرام کافه سیزده وبرخورد عالی پرسنل و منوی جذاب آن، چنان دوست داشتنی است که قطعا تمایل پیدا می کنید تا بارها به آنجا سر بزنید و فارغ از هر دغدغه ایی وقت بگذرانید. شما می توانید با هماهنگی قبلی با پرسنل کافه سیزده برنامه ی سورپرایز تولد یکی از عزیزانتان را در این کافه بچینید.

کافه 13 در نوشهر

کافه قنادی شیرین

محال است کیک های تازه و خوش طعم کافه قنادی شیرین را فراموش کنید، فضای این کافه به خودی خود بسیار حال خوب کن است و برخورد مهربانانه پرسنل این کافه برایتان یادآور فضایی امن و پر از آرامش میدهد.

در کنار کیک های خوش طعم و تازه این کافه می توانید نوشیدنی های گرم و جذاب کافه را سفارش دهید و یک خاطره شیرین و ماندگار برای خودتان رقم بزنید.

در سالهای اخیر که تقاضا برای خرید ویلا در نوشهر و خرید زمین در نوشهر افزایش یافته، دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است. آنقدرها که به نظر میرسد خرید و فروش ملک در شمال آسان نیست و بهتر است با مشاوران باتجربه در این زمینه مشورت کنیم. مشاوران خبره تیم ما آماده همکاری با شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.