نوشهر را بیشتر بشناسیم

نوشهر را بیشتر بشناسیم

شهرستان نوشهر از شهرهای استان مازندران و یک شهر ساحلی و جنگلی است که به لحاظ جغرافیایی در مرکزیت استان مازندارن واقع شده و شرق و غرب را به یکدیگر متصل می کند. شهر بندری نوشهر اخیرا به منطقه ی آزاد تبدیل شده و این شهر را به یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در شمال تبدیل کرده است. نوشهر دارای شهرسازی مناسب می باشد و کوچه و خیابان ها به یکدیگر مرتبط هستند و این مسئله باعث شده شاهد ترافیک در آن نباشیم. دراین مقاله می خواهیم درباره ی جاذبه های توریستی نوشهر صحبت کنیم و از شما دعوت می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

منطقه ی ساحلی سیترا (پلاژ حسینی)

سیترا ساحلی شنی است که طول آن به چند کیلومتر می رسد دارای امکانات فراوانی از جمله زمین بازی والیبال و فوتبال ساحلی، مسیر پیاده روی ، شهربازی کودکان، شنای بانوان و آقایان می باشد و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. این منطقه دارای مناطق اقامتی برای گردشگران بوده و حتی گردشگران می توانند در مکان های مشخصی اقدام به برپایی چادر نمایند.

 

فرودگاه نوشهر

یکی از امکاناتی که نوشهر را در میان شهرهای شمالی متمایز کرده وجود فرودگاه در نوشهر می باشد که مسیر دسترسی به این شهر را راحت تر و سریع تر کرده است. اگر شما اقدام به خرید ویلا در نوشهر کرده اید و می خواهید در ایام تعطیلات به ویلای خود سر بزنید، می توانید بدون درگیر شدن در ترافیک جاده چالوس در ایام تعطیل با هواپیما به این شهر سفر کنید و در زمان خود صرفه جویی نمایید.

 

جاذبه های گردشگری

نوشهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که ما به اختصار به چند مورد از آنها اشاره می کنیم. پارک جنگلی سی سنگان، دریاچه ی ارواح در منطقه ی ملا کلا، سد خاکی آویدر در روستای صلاح الدین کلا، آبشار دارنو و مرداب فراخین جزو معروف ترین مکان های گردشگری در نوشهر هستند.

 

مناطق ییلاقی کجور

مناطق ییلاقی نوشهر دارای آب و هوای خشک و خنک می باشند و برای فصول گرم سال بسیار مناسبند. مرکز بخش کجور شهر تاریخی پول می باشد که از امکانات شهری بهره مند است. یکی از روستاهای مهم کجور که به عنوان مناطق گردشکری هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد روستای کندلوس است. قدمت روستای کندلوس به 4 هزار سال پیش باز می گردد و دارای موزه نیز هست که اشیاء قدیمی به دوران پیش از میلاد مسیح ، قبل از اسلام و دوره ی اسلامی، مربوط می شود و به همت دکتر علی اصغر جهانگیری در سالهای 68-1360 بنا شده است.

 

جاذبه های نوشهر بسیارند که ما در این مقاله به برخی از آن ها اشاره نمودیم. وجود چنین مواهبی به صورت یک جا در این شهرستان باعث شده تا سرمایه گذاری در نوشهر افزایش یابد و فروش ویلا در نوشهر از بازار خوبی برخوردار باشد. از جمله سرمایه گذاری هایی که در حال انجام می باشند می توان به خرید هکتاری زمین برای احداث ویلای شهرکی، ساخت هتل های زنجیره ای ، ساخت چند هتل 5 ستاره در بخش های مختلف نوشهر مانند کهنه سرا و انارور اشاره نمود.

 

شما خریداران محترم می توانید برای دریافت مشاوره و خرید ویلا در شمال با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.