ونوش روستایی مناسب برای خرید ویلا در شمال

ونوش روستایی مناسب برای خرید ویلا در شمال

ونوش یکی از روستاهای شهرستان نوشهر در شمال کشور می باشد که در فاصله ی 30 کیلومتری از نوشهر واقع شده و از مناطق زیبا در نوار ساحلی خزر به شمار می رود. این روستا جزو مناطقی است که از توجه ویژه ی افراد غیر بومی بهره مند شده و شهرک های زیادی در آن به وجود آمده است. افزایش طرفداران خرید ویلا در نوشهر موجب شده تا خرید و فروش ویلا در ونوش از رونق خوبی برخوردار باشد.

 

 

از جاذبه های گردشگری ونوش می توان به آبشار های متعدد آن اشاره کرد که سه آبشار آن شناخته شده تر هستند که مورد توجه کوهنوردان قرار گرفته است. بزرگترین آبشار ونوش دارای ارتفاع 40 متر و دو آبشار دیگر ارتفاع 15 متر دارند.

 

زیبایی منطقه، نزدیکی به ساحل و جنگل، نزدیکی به منطقه ی توریستی سی سنگان و دریاچه ی آب پری، طراحی خاص ویلاها ، شهرک های ساحلی و جنگلی فراوان باعث شده تا توجه سرمایه گذران به این منطقه جلب شده و برای خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری در این مناطق اقدام نمایند که این سرمایه گذاری در ونوش در غالب شهرک سازی و خرید زمین در ونوش می باشد. تعداد شهرک های ونوش بیشتر از 20 عدد می باشد که شهرک دریا بیشه، شهرک البرز، شهرک بهاران، شهرک کوهپا ، شهرک پگاه، شهرک ارکیده ، شهرک یاسمین، شهرک کاج ،شهرک گلشهر، شهرک نگین، شهرک نارنج بن، شهرک سی گل، شهرک پارادایز، شهرک کاج جزء شهرک های جنگلی ونوش و شهرک پارادایز ، شهرک ساحلی سیتروس، شهرک ساحلی دریا بیشه، شهرک ساحلی آفتاب، شهرک ساحلی آراد جزء شهرک های ساحلی ونوش می باشند.

 

برنامه احداث دریاچه ی مصنوعی در شهرک نوژن بر اساس اصول مهندسی فنی سازه و ضد زلزله در شهرک های نوژن، احسان و دریا بیشه باعث شده تا این منطقه خاص شود و تعداد افراد علاقه مند به خرید ویلا در ونوش افزایش یافته است.

 

خرید ویلا در ونوش را می توان هم به عنوان یک فرصت برای سرمایه گذاری در شمال دانست و هم به عنوان یک محل مناسب برای خرید ویلا در نوشهر؛ زیرا ونوش جزو مناطق زیبا و با ارزش در شمال به شمار می رود و نیازی نیست تا نگران فروش ویلای ونوش خود باشید زیرا این منطقه از توجه زیاد افراد بومی و غیر بومی برخوردار شده است.