ویلای شهرکی در شمال

ویلای شهرکی در شمال

هنگام مشاهده ی آگهی خرید ویلا در شمال با تنوع موقعیت به لحاظ ساحلی یا جنگلی بودن و محل ملک به لحاظ شهرکی یا مستقل بودن مواجه شده اید. ویلاهای شهرکی را می توان یک ابداع خوب در حوزه ی ساخت و ساز دانست. ویلای شهرکی مجموعه ای ویلاست که داخل محدوده ی محصور هستند و دارای امکانات مشاعی همچون پارک، استراحتگاه مهمان، نگهبان 24 ساعته، خیابان بندی، درب کنترلی ورودی و .. می باشند که برای ساکنان آن قابل استفاده است. ورود به ویلای شهرکی برای صاحبان آن ممکن است و ورود میهمان به آن باید با هماهنگی صورت پذیرد.

ویلاهای شهرکی در شهرهای بزرگ به خاطر کمبود فضای شهری به وجود آمدند اما در شهرهای شمالی با هدف خصوصی بودن ویلاها ایجاد شدند که با استقبال خوبی نیز رو به رو شدند. در ادامه می خواهیم بیشتر با ویلاهای شهرکی آشنا شویم و از مزایای آن بگوییم، از شما دعوت می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

امنیت ویلاهای شهرکی به خاطر اینکه دارای نگهبانی و حراست 24 ساعته هستند سطح امنیت بالایی دارند و از ورود افراد ناشناس به محوطه ی شهرک پیش گیری به عمل می آید. اگر شما جزء افراد علاقه مند به داشتن ویلای شهرکی در شمال هستید اما در این منطقه سکونت ندارید، می توانید اقدام به خرید ویلا در نوشهر از نوع شهرکی نمایید.

قیمت مناسب ویلاهای شهرکی به دلیل اینکه در تعداد بالا ساخته می شوند مصالح مورد نیاز آن به صورت عمده خریداری می شود و هزینه ی تمام شده ی آن کمتر است؛ بنابراین قیمت تمام شده ی ویلای شهرکی در مقایسه با ویلای مستقل کمتر است. اگر شما هم علاقه مند به خرید ویلا در نوشهر هستید می توانید ویلای شهرکی با قمیت مناسب در نمک آبرود پیدا کنید.

تامین بودن امکانات اولیه اگر شما اقدام به خرید زمین شهرکی کرده باشید و بخواهید ویلا بسازید دیگر نیاز به دوندگی برای دریافت مجوز آب، برق و گاز ندارید زیرا این امکانات توسط سازنده ی شهرک تامین شده است. کلارآباد را می توان یکی از مناطق مناسب برای خرید زمین در شمال دانست و شما می توانید با خرید زمین شهرکی در کلارآباد اقدام به ساخت ویلای شهرکی نمایید.

کیفیت زمین در ویلای شهرکی ساخت ویلا به صورت شهرکی نیازمند رعایت برخی استانداردهاست که آماده سازی زمین یکی از موارد مهم می باشد. بعلاوه سازنده ای که اقدام به سرمایه گذاری و ساخت ویلای شهرکی می کند این ریسک را نخواهد کرد که با ساخت ویلا روی یک زمین بی کیفیت و نامناسب سرمایه ی خود را در معرض خطر بگذارد.

 

شهرک سازی در شهرهای شمالی رشد خوبی داشته و شهرهای نوشهر، رویان، چمستان و … را می توان جزء شهرهایی دانست که شهرک های زیادی را در خود جای داده اند و بیشتر شهرک های شمالی در این مناطق قرار دارد. اگر شما هم جزء علاقه مندان به خرید ویلا در شمال هستید می توانید با خرید ویلای شهرکی در شمال این لذت را همراه با امنیت تجربه نمایید.