چرا مشاورین املاک نیاز به یک وب سایت املاک دارند ؟

چرا مشاورین املاک نیاز به یک وب سایت املاک دارند ؟

چرا مشاورین املاک نیاز به یک وب سایت املاک دارند ؟

 

طراحی وب سایت املاک

این روزها شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از مشاورین املاک کارشان به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. می توان یکی از دلایل رشد و پیشرفت چشمگیر این بنگاه ها را همسو شدن با تکنولوژی و استفاده از فناوری های جدید در کسب و کارشان دانست.

طراحی وب سایت املاک در یکی از موارد همگام شدن با تکنولوژی می باشد. با استفاده از طراحی وب سایت املاک، صاحبان این مشاغل توانسته اند به مزایای بسیاری دست یابند. شاید بتوان گفت کسب اعتبار و به دنبال آن جذب مشتری، از مهم ترین مزایای طراحی وب سایت املاک در مازندران می باشد. طراحی وب سایت املاک این امکان را به وجود می آورد که یک بنگاه فعال در طول شبانه روز باشند و از تبلیغات همیشگی برخوردار باشند.

بنگاه های املاک می توانند با کمی هزینه یک سایت بهینه با سئوی خوب داشته باشند و در گوگل رتبه خوبی کسب کنند یا میتوانند CRM اختصاصی املاک داشته باشند ، در این شرایط می توانند مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند و از شر تبلیغات مداوم به روش های قدیمی و غیر مرسوم همچون تبلیغ در روزنامه ها و … راحت شوند.

کاربران می توانند از هر جایی ملک مورد نظر خود را از طریق جستجو در اینترنت و مراجعه به وب سایت های املاک، مشاهده کنند و پس بررسی های لازم اقدام به خرید یا اجاره کنند.

 

 

برخی امکانات ویژه طراحی سایت املاک

 

_ امکان عضویت افراد و ثبت ملک

_ امکان ثبت بینهایت ملک توسط مشاورین املاک

_ تفکیک و دسته بندی املاک به صورت نامحدود

_ نمایش املاک اوکازیون و فروش ویژه

_ نمایش املاک ویژه به صورت اسلایدر

_ گالری تصویر برای هر ملک

_ نمایش موقعیت جغرافیایی ملک بر روی نقشه

_ سیستم مدیریت مقالات و وبلاگ

_ ایجاد بخش های ارتباطی به شکل های مختلف

_ کنترل مشتریان و مالکین

_ آمارهای مختلف از سایت املاک

_ ایجاد راه های ارتباطی مختلف

و …

 

برآورد هزینه ساخت وب سایت املاک

هزینه طراحی وب سایت املاک در مازندران متغیر است و اغلب بر حسب مدت زمان، دقت طراح و قابلیت های وب سایت برآورد می شود. طبیعی است اگر یک سایت اختصاصی با کد های اختصاصی بخواهید، یک طراح باید وقت بیشتری برای طراحی سایت شما بگذارد که هزینه آن نسبت به سایت های قالب آماده بیشتر خواهد شد.

 

طراحی وب سایت املاک توسط شرکت نارنجی

مجموعه نارنجی با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه در زمینه سئو سایت املاک در مازندران می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مجموعه به طور اختصاصی در زمینه طراحی وب سایت املاک فعالیت می کند و صفر تا صد کد نویسی ها در این مجموعه کاملا اختصاصی می باشد. از مهم ترین ویژگی طراحی وب سایت توسط شرکت نارنجی می توان به موارد زیر اشاره کرد

_ طراحی کاملا اختصاصی و سفارشی

_ انتخاب هاست و سرور مناسب

_ پنل مدیریت بسیار آسان

_ ظاهر زیبا و کاربر پسند

_ طراحی بهینه برای موتورهای جستجوگر

_ پشتیبانی قوی و پاسخگویی

_ آموزش