خرید اپارتمان در نوشهر - صلاح الدینگلا

کد: 2233
1.800 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - صلاح الدین کلا   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید آپارتمان در نوشهر

زمین: 250 متر
موقعیت: جنگلی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 195 متر
سرویس بهداشتی: دو
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 1.800 (نقد و اقساط)
کد ملک: 2233

توضیحات در مورد خرید اپارتمان در نوشهر - صلاح الدینگلا

خرید آپارتمان در نوشهر

آپارتمانی شهری در نوشهر قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این آپارتمان شهری توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این آپارتمان اطلاعات کاملی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی این آپارتمان شهری در نوشهر صلاح الدین کلاواقع شده است. همانطور که می دانیم نوشهر منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و عزیزان می توانند با کمترین زمان خودشان را به این مکان ها برسانند.خرید این آپارتمان شهری می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک آپارتمان در بهترین منطقه ی کشور ( نوشهر )، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.

قابل توضیح است که این آپارتمان با متراژی به اندازه ۱۹۵متر مربع در شمال نوشهر واقع شده است.

این آپارتمان شهری دارای سازه ای بوده و در مجموع دارای 2 اتاق خواب و نیز دو سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات داخل این آپارتمان شهری می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این آپارتمان شهری در نوشهر راقب نماید.

از امکانات بیرون آپارتمان می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

عمر این آپارتمان شهری در نوشهر نوساز است که شیوه پرداخت آن به صورت نقد و اقساط و دارای سند سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.

همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.

امروزه آپارتمان ها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزءآپارتمان های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین آپارتمان لوکس و مدرنی در نوشهر شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان2 رقم بزند. اگر قصد خرید آپارتمان های لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
انباری
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
یک خواب مستر

املاک مشابه آپارتمان در صلاح الدین کلا