خرید باغ ویلا اوکازیون زیر قیمت در توسکا

کد: 31980
7.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - توسکا   تاریخ به روزرسانی : 27 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید باغ ویلا در نوشهر

زمین: 600 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 7.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 31980

توضیحات در مورد خرید باغ ویلا اوکازیون زیر قیمت در توسکا

این ویلای جنگلی در منطقه توسکا نوشهر به متراژ بنای 100 متر مربع در زمینی به مساحت 600 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال نوشهر از نظر آب و هوا واقع شده است.

سازه این ویلای جنگلی از نوع همکف می باشد که در مجموع دارای دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی می باشد.

قسمتی از این ویلای همکف در نوشهر شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است.

در بخش دیگر این ویلا در نوشهر شمال نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی با نمای جنگلی و بکر می شود که شما عزیزان با خرید این ویلا می توانید از مناظر زیبا و دلنشین نوشهر استفاده نمائید.

دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شمال شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود و بخش های دیگر این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که دارای کمد دیواری مناسبی می باشد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد.

از مباحث مهم برای خرید ویلا در شمال نوشهر فراهم آوردن امنیت کامل آن می باشد که خوشبختانه این ویلای جنگلی در منطقه ای امن و بی سرو صدا قرار گرفته است تا هیچ خطری ویلا و ساکنان آن را تهدید نکند و نیز شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده با رفاه و آرامش در ویلای خود اوقات خوبی را سپری کنید.

سن این بنای همکف ، زیر 20 سال است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط است.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران با تجربه ای ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید، حتماً با مشاوران ساحل در میان بگذارید، تا بتوانیم در امر خرید و فروش ویلا در نوشهر و نیز در زمینه های پیمانکاری، ساخت ویلا ، سرمایه گذاری و… به شما عزیزان راهنمایی های تخصصی ارائه نمائیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
باربی کیو
توالت فرنگی
دیوار کشی
آیفون تصویری
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
پارکینگ دارد
منبع آب
کنتور برق
انواع مرکبات

املاک مشابه باغ ویلا در توسکا

خرید باغ ویلاباغ بزرگ در نوشهر سرمایه گذاری بر روی بازار ملک و ویلای شمال می تواند یکی از مطمئن ترین روش های حفظ ارزش پول در این با...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/توسکا
کد: 37231
800 متر
بنا 90 متر
ویلا همکف
جنگلی
خرید باغ ویلا مدرن توسکا نوشهر این باغ ویلای ساحلی جنگلی در نوشهر با بنایی به متراژ 300 متر مربع و در زمینی با مساحت 600 متر مربع د...
    نوشهر/توسکا
    کد: 37080
    600 متر
    بنا 300 متر
    ویلا تریپلکس
    جنگلی