خرید باغ ویلا در شمال نوشهر

کد: 29029
8.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - علی آباد عسگرخان   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید باغ ویلا در نوشهر

زمین: 850 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 250 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: 1
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 8.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 29029

توضیحات در مورد خرید باغ ویلا در شمال نوشهر

این باغ ویلای جنگلی در نوشهر شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر با بنای نیم پیلوت به مساحت 250 متر مربع در زمینی به مساحت 850 متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.

این باغ ویلای زیبا در مجموع دارای دو اتاق خواب بوده و یک سرویس بهداشتی می باشد.

اگر علاقه مند خرید باغ ویلا در شمال کشور هستید و قصد دارید تعطیلات آخر هفته را در خوش آب و هوا ترین نقطه ی کشور بگذرانید، شهر زیبای نوشهر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای برون رفت از ازدحام، شلوغی و از همه مهم تر از آلودگی هوا باشد. بدون شک شهر نوشهر یکی از زیباترین مناطق شمال کشور است و اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید،خرید این ویلای جنگلی در نوشهر می تواند نمونه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

فاصله ی این باغ ویلا جنگلی در شمال نوشهر تا جاده اصلی و دسترسی به شهر بسیار نزدیک بوده و عزیزان با کمترین مسافت و زمان می توانند خودشان را به مراکز خرید، و همچنین پارک های جنگلی برسانند.

خریداران این باغ ویلا در نوشهر شمال می توانند برای گرم کردن ویلا در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلا در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.

قابل ذکر است که این باغ ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان توانمند کشور ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید حتماً با مشاوران ما در میان بگذارید، تا آن ها بتوانند در خرید ویلا به شما کمک کنند.

سن بنای این باغ ویلای جنگلی ، زیر 20 سال بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در نوشهر به صورت نقد و اقساط است.

لازم به ذکر است، برای عزیزانی که قصد خرید این باغ ویلای جنگلی در نوشهر

را دارند، هنگام عقد قرارداد تخفیفاتی نیز از مالکین محترم گرفته خواهد شد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
باربی کیو
توالت فرنگی
دیوار کشی
انباری
باغ گل و گیاه
برق سه فاز
چاه آب
پارکینگ دارد
کنتور برق
انواع مرکبات

املاک مشابه باغ ویلا در علی آباد عسگرخان

خرید باغ ویلا در نوشهر650 متر منطقه سیسنگان یک باغ ویلا با مساحت 650 متر مربع در منطقه سیسنگان نوشهر، با امکانات ویژه ای که ارائه میدهد، فرصتی ب...
  • زیر قیمت بازار
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37695
650 متر
بنا 100 متر
ویلا همکف
جنگلی
خرید باغ ویلا 925متری در شمال علی آباد عسگرخان باغ ویلایی جنگلی در بخش سیسنگان که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم ت...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37421
925 متر
بنا 100 متر
ویلا همکف
جنگلی
باغ ویلا در نوشهر علی آباد عسگرخان سیسنگان با بنایی به متراز 100 متر مربع در زمینی به مساحت 950 متر مربع در شهر نوشهر که یکی از شهر های توریستی...
    نوشهر/علی آباد عسگرخان
    کد: 33837
    950 متر
    بنا 100 متر
    ویلا همکف
    غیرشهرکی