خرید باغ ویلا در شمال نوشهر - خضرتیره

کد: 25806
5.300 میلیارد (نقد و اقساط)
سیسنگان - خضر تیره   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید باغ ویلا در سیسنگان

زمین: 370 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 210 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 4
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 5.300 (نقد و اقساط)
کد ملک: 25806

توضیحات در مورد خرید باغ ویلا در شمال نوشهر - خضرتیره

خرید باغ ویلا در خضر تیره نوشهر

لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در نوشهر شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر با بنای همکف به مساحت 210 متر مربع در زمینی به مساحت 370 متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.

این ویلای زیبا در مجموع دارای سه اتاق خواب بوده و چهار سرویس بهداشتی می باشد.

اگر علاقه مند خرید ویلا در شمال کشور هستید و قصد دارید تعطیلات آخر هفته را در خوش آب و هوا ترین نقطه ی کشور بگذرانید، شهر زیبای نوشهر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای برون رفت از ازدحام، شلوغی و از همه مهم تر از آلودگی هوا باشد. بدون شک شهر نوشهر یکی از زیباترین مناطق شمال کشور است و اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید،خرید این ویلای جنگلی در نوشهر می تواند نمونه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

فاصله ی این ویلا جنگلی در شمال نوشهر تا جاده اصلی و دسترسی به شهر بسیار نزدیک بوده و عزیزان با کمترین مسافت و زمان می توانند خودشان را به مراکز خرید، و همچنین پارک های جنگلی برسانند.

خریداران این ویلا در نوشهر شمال می توانند برای گرم کردن ویلا در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلا در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان توانمند کشور ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید حتماً با مشاوران ما در میان بگذارید، تا آن ها بتوانند در خرید ویلا به شما کمک کنند.

سن بنای این ویلای جنگلی ، نوساز بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در نوشهر به صورت نقد و اقساط است.لازم به ذکر است، برای عزیزانی که قصد خرید این ویلای جنگلی در نوشهررا دارند، هنگام عقد قرارداد تخفیفاتی نیز از مالکین محترم گرفته خواهد شد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آب نما
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
سیستم هوشمند
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
سه خواب مستر
دو عدد کولر
چشم انداز دریا و جنگل
استخرمستقل
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
انواع مرکبات
تصفیه خانه
مجوزساخت
کنتور برق سه فاز
کاملا هوشمند

املاک مشابه باغ ویلا در خضر تیره

خرید باغ ویلا 560 متری در ونوش خضرتیره یکی از مهمترین موضوعات در خرید ویلا در شمال و خصوصا خرید ویلا در نوشهر، اطمینان حاصل کردن از صحت اسن...
  • ویژه
  • زیر قیمت بازار
سیسنگان/خضر تیره
کد: 37190
560 متر
بنا 150 متر
ویلا دوبلکس
غیرشهرکی