خرید باغ ویلا شهرکی در نوشهر

کد: 29916
25 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - صلاح الدین کلا   تاریخ به روزرسانی : 27 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید باغ ویلا در نوشهر

زمین: 1,500 متر
موقعیت: شهرک برند
سند: ثبتی
بنا: 800 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 5
اتاق خواب: 4
نوع پرداخت: 25 (نقد و اقساط)
کد ملک: 29916

توضیحات در مورد خرید باغ ویلا شهرکی در نوشهر

این ویلای جنگلی با بنایی به متراژ 800 متری در زمینی به مساحت 1500متر مربع در شهر زیبای نوشهر که دارای سازه ای مدرن با سازه ی دوبلکس و در منطقه ای شهرک برند واقع شده است.

در مجموع دارای چهار اتاق خواب بوده و پنج سرویس بهداشتی می باشد.

عمر این بنا زیر 5 سال بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد.

خرید این ویلا در نوشهر علاوه بر اینکه امتیازهای اولیه ای همچون آب، برق، گاز به همراه دارد، امکانات منحصر بفردی مانند نزدیکی به دریا و جنگل، چشم اندازی زیبا و… در اختیار شما قرار می دهد.

از محاسن خرید این ویلای جنگلی در نوشهر می توان به محوطه بیرون آن اشاره کرد که چهره زیبایی به ویلا و حس لذت بخشی به ساکنان آن ویلا می دهد. حیاط این ویلا توسط گل ها و درختان خاص و زیبایی طراحی شده است که هر بیننده ای را جذب خود می کند.

امروزه ویلا ها در شمال کشور با نماهایی مدرن با متریال های چوب و شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شوند که نمونه ای از ویلای لوکس و مدرن به حساب می آیند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید ویلا در شهر زیبای نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

خرید ویلا در نوشهر امری در ظاهر ساده اما بسیار مهم و پیچیده است که اگر مشاور شما در امور خرید و فروش اطلاعات حقوقی و یا آشنایی لازم با منطقه و شناخت انواع کاربری زمین ها و نیز اسناد معتبر ویلا نداشته باشد، ممکن است در خرید ویلا در نوشهر دچار مشکلات عدیده ای شوید و یا با قیمت های غیر واقعی مواجه شده و اشتباهاً خرید نمائید.

نحوه پرداخت این ویلا در نوشهر به صورت نقد و اقساط می باشد.

گروه کارشناسان ساحل همواره با بررسی بازار خرید و فروش در شهر های مختلف شمال کشور، سعی در بروز نگه داشتن اطلاع از قیمت ها و شناخت از محیط های مختلف را دارند تا با راهنمائی های مختلف شما عزیزان را در جهت خرید ویلا در نوشهر یاری نمایند.

قیمت هایی که در وب سایت ساحل درج می شود، قیمت نهایی نبوده و تخفیفات حین معامله از مالکین محترم دریافت خواهد شد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
پنجره دو جداره
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
نورپردازی داخلی
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل
چهارخواب مستر
انواع مرکبات
مجوزساخت
کنتور برق سه فاز
شهرکی
گرمایش از کف

املاک مشابه باغ ویلا در صلاح الدین کلا

باغ ویلا 430متری در صلاح الدینکلا نوشهر با بنایی به متراز 70 متر مربع در زمینی به مساحت 430متر مربع در شهر نوشهر که یکی از شهر های توریستی م...
  • زیر قیمت بازار
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37259
430 متر
بنا 70 متر
ویلا همکف
جنگلی
خرید باغ ویلا 900متری در صلاح الدینکلا نوشهر خرید باغ ویلا در نوشهر در منطقه ای جنگلی و خوش آب و هوا و امن با چشم انداز دریا و جنگل های سرسبز شما...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37109
900 متر
بنا 100 متر
ویلا همکف
جنگلی
باغ ویلا 1000 متری در صلاح الدین کلا نوشهر علاقه مندان باغ ویلا در شمال به تصاویر این باغ ویلا شیک توجه کنند . خرید زمین در صلاح الدین کلا نوشه...
  • ویژه
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37062
1000 متر
بنا 90 متر
ویلا همکف
جنگلی