خرید زمین در شمال نوشهر

کد: 27539
توافقی (نقد و اقساط)
سیسنگان - توسکاتک   تاریخ به روزرسانی : 11 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در سیسنگان

زمین: 1,200 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: توافقی (نقد و اقساط)
کد ملک: 27539

توضیحات در مورد خرید زمین در شمال نوشهر

خرید زمین جنگلی در نوشهر

لازم بذکر است این زمین جنگلی در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر به متراژ 1,200 با ویوی رو به جنگل واقع شده است.

این زمین جنگلی در منطقه شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.



تماس با علی اکبر ترک

امکانات

املاک مشابه زمین در توسکاتک

زمین 400 متری در توسکاتک سیسنگان خرید زمین در توسکاتک سیسنگان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات آن است. اگر...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
سیسنگان/توسکاتک
کد: 37391
407 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
شهرکی
زمین دید دریا و جنگل در سیسنگان نوشهر سند تک برگ در بهترین نقطه سیسنگان با متراژ بالای 6500 متر مربع .دارای انواع درختان مرکباتدید هم زمان...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
سیسنگان/توسکاتک
کد: 37354
6500 متر
بنا متر
زمین باغی
جنگلی
زمین های خط اول جنگل در روستای توسکاتک سی سنگان زمین های فروشی خط اول جنگل ، اگر مایل به خرید زمین در توسکاتک دارید این فایل را مشاهده کنید و با هر ...
    سیسنگان/توسکاتک
    کد: 37353
    6000 متر
    بنا متر
    زمین داخل بافت
    جنگلی