خرید زمین در نوشهر - توسکا

کد: 22274
3 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - توسکا   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در نوشهر

زمین: 300 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی در نوبت
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 3 (نقد و اقساط)
کد ملک: 22274

توضیحات در مورد خرید زمین در نوشهر - توسکا

خرید زمین جنگلی در نوشهر

لازم بذکر است این زمین جنگلی در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر به متراژ 300با ویوی رو به جنگل واقع شده است.

این زمین جنگلی   در منطقه منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در  نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.

 

 


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

املاک مشابه زمین در توسکا

خرید زمین در نوشهر 900متری در شهرک برند کاتارینا خرید زمین با اندازه 900 متر مربع در شهرک برند کاتارینا در نوشهر، با داشتن سند تک برگ و زمینی با مستن...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/توسکا
کد: 37636
900 متر
بنا متر
زمین مسکونی
شهرک برند
زمین در نوشهر 449 متری سنددار شهرکی روستای توسکا خرید زمین سه بر به مساحت 449 متر مربع در شهرکی زیبا روستای توسکا در نوشهر، با داشتن سند تک برگ و شهر...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/توسکا
کد: 37634
449 متر
بنا متر
زمین مسکونی
شهرک برند
زمین نوشهر 280متر شهرکی زیر قیمت روستای توسکا خرید زمین به مساحت 280 متر مربع در نوشهر، در شهرکی امن با نگهبانی 24 ساعته زیر قیمت، در روستای توسکا...
  • زیر قیمت بازار
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/توسکا
کد: 37633
280 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
شهرکی