خرید زمین زیر قیمت در نوشهر صلاح الدینگلا

کد: 25169
200 میلیون (نقد و اقساط)
نوشهر - صلاح الدین کلا   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در نوشهر

زمین: 320 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 200 (نقد و اقساط)
کد ملک: 25169

توضیحات در مورد خرید زمین زیر قیمت در نوشهر صلاح الدینگلا

خرید زمین جنگلی در نوشهر

لازم بذکر است این زمین جنگلی در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر به متراژ ۳۲۰با ویوی رو به جنگل واقع شده است.

این زمین جنگلی در منطقه منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در2 نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
کنتور برق

املاک مشابه زمین در صلاح الدین کلا

خرید زمین در نوشهر 275 متر شهرکی صلاح الدین کلا خرید زمین به مساحت 275 متر مربع در شهرکی زیبا با موقعیت عالی روستای صلاح الدین کلا در نوشهر، که نزدی...
  • زیر قیمت بازار
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37632
275 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
شهرکی
خرید زمین در نوشهر 235 متری در صلاح الدین کلا خرید زمینی به مساحت 235 متر مربع در روستای صلاح الدین کلا، نزدیک به سواحل زیبای سیسنگان در نوشهر، فر...
  • ویژه سرمایه گذاری
  • فروش فوری
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37623
235 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
جنگلی
فروش زمین 250 متری در صلاح الدینکلا نوشهر زمین 250 متری داخل بافت روستایی صلاح الدین کلا نوشهر، با امکان خرید به صورت نقد و یا اقساط و سند شور...
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37584
250 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
جنگلی