خرید زمین سنددار شهرکی در نوشهر

کد: 30502
توافقی (نقدی)
نوشهر - ونوش   تاریخ به روزرسانی : 11 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در نوشهر

زمین: 250 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: توافقی (نقدی)
کد ملک: 30502

توضیحات در مورد خرید زمین سنددار شهرکی در نوشهر

خرید زمین جنگلی در نوشهر

لازم بذکر است این زمین جنگلی در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر به متراژ 250 با ویوی رو به جنگل دریا و کوه پلاک یک به جنگل واقع شده است.

این زمین جنگلی در منطقه شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

املاک مشابه زمین در ونوش

خرید زمین در نوشهر 300متری روستای ونوش یک زمین 300 متری با مشخصات قابل قبول در روستای ونوش یک فرصت منحصر به فرد برای سرمایه‌گذاری یا س...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/ونوش
کد: 37716
300 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
جنگلی
خرید زمین در نوشهر 200متری ونوش اونیک زمینی با این مشخصات در روستای ونوش یک فرصت خوب برای سرمایه‌گذاری یا ساخت و ساز یک خانه زیبا و ل...
    نوشهر/ونوش
    کد: 37715
    200 متر
    بنا متر
    زمین داخل بافت
    جنگلی
    خرید زمین در نوشهر 590متری در شهرک برند دهکده ونوش خرید زمین در شهرک برند دهکده ونوش با امکانات مشترکی مانند استخر و جکوزی، یک فرصت منحصر به فرد برای س...
    • زیر قیمت بازار
    • تاپ لوکیشن
    نوشهر/ونوش
    کد: 37713
    590 متر
    بنا متر
    زمین داخل بافت
    شهرک برند