زمین شهرکی داخل بافت در سیاهرود 300متری

کد: 31557
4.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - سیاه رود   تاریخ به روزرسانی : 28 بهمن 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در نوشهر

زمین: 300 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 4.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 31557

توضیحات در مورد زمین شهرکی داخل بافت در سیاهرود 300متری

لازم بذکر است این زمین جنگلی در رویان در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی رویان به متراژ 300 با ویوی رو به جنگل واقع شده است.

این زمین جنگلی 2 در منطقه شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در رویان ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

خرید زمین در رویان شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در2 رویان می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در رویان به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
کنتور برق

املاک مشابه زمین در سیاه رود

فروش زمین در نوشهر قطعات مختلف منطقه سیاه رود فروش زمین در بهترین لوکیشن سیاهرود زیبا و برند در شهر نوشهر، با ویژگی های فوق العاده زیر:🔘 موقعیت بر...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/سیاه رود
کد: 37642
450 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
شهرکی
خرید زمین 334متری بافت مسکونی در نوشهر مایل به خرید زمین در سیاه رود هستید این زمین را به راحتی هر نوع ویلایی علاقه داشتید با سلیقه خودتان ...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/سیاه رود
کد: 37197
334 متر
بنا متر
زمین مسکونی
جنگلی
خرید زمین 360متر شهرکی در سیاهرود اگر به تصاویر این زمین با قواره متوسط نگاه کنید مشاهده میکنید که در منطقه برند سیاهرود قرار گرفته اس...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/سیاه رود
کد: 37161
360 متر
بنا متر
زمین مسکونی
شهرک برند