خرید ویلا استخردار در نوشهر

کد: 30130
8 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - لتینگان   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 340 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 300 متر
ویلا تریپلکس
سرویس بهداشتی: پنج
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 8 (نقد و اقساط)
کد ملک: 30130

توضیحات در مورد خرید ویلا استخردار در نوشهر

خرید ویلا جنگلی در نوشهر

این ویلا در لتینگان شهر نوشهر و در منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق نوشهر قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.

این ویلای جنگلی دارای سازه ی تریپلکس به مساحت ۳۰۰ مترمربع با چشم اندازی رو به جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت ۳۴۰ متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی در مجموع دارای سه اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن پنج عدد می باشد.

معماری بیرون این ویلا در نوشهر

پس از ورود به این ویلا جنگلی در نوشهر با درختان و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای جنگلی در نوشهر نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی از این ویلای غیر شهرکی در نوشهر در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا ، دلنشین و دنج هستند، مورد توجه قرار گیرد.

امکانات ویلا

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، استخردار ، و… اشاره کرد.

خریداران این ویلا در نوشهر می توانند برای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای تریپلکس در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.

از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال نوشهر می باشد. قرارگرفتن در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر نوشهر و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.

معماری داخل ویلا

قسمتی از طبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در نوشهر نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری mdf نیز کار شده است.

سن بنای این ویلای جنگلی ، نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای تریپلکس به صورت نقد و اقساط است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان ساحل ، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلا ها جهت خرید، مشاورین ساحل به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
شاه نشین
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
سالن بیلیارد
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل
چهارخواب مستر
روف گاردن
استخرمستقل
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
انواع مرکبات
تصفیه خانه
سونا و جکوزی
استخر داخل سالن
مجوزساخت

املاک مشابه ویلا در لتینگان

فروش ویلا 320متری در شمال نوشهر لتینگان ویلا 320 متری در روستای لتینگان - شمال نوشهر🏡 خصوصیات ملک:- مساحت زمین و متراژ ویلا: 320 متر مربع- ...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/لتینگان
کد: 37609
320 متر
بنا 320 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
خرید ویلا 570متری در نوشهر لتینگان علاقه مندان جهت خرید ویلای لاکچری در نوشهر به این ملک ارزنده دقت فرمایید : خرید ویلا 570 متری در نوش...
    نوشهر/لتینگان
    کد: 37601
    265 متر
    بنا 570 متر
    ویلا تریپلکس
    جنگلی
    خرید ویلا در نوشهر روستای لتینگان 300متری اینبار ویلایی شیک نزدیک به جنگل و ساحل برای شما به صورت نقد و اقساط و شرایط عالی به اشتراک گذاشته ای...
    • تاپ لوکیشن
    نوشهر/لتینگان
    کد: 37568
    400 متر
    بنا 300 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی