خرید ویلا در رویان

کد: 31314
4.300 میلیارد (نقد و اقساط)
رویان - حسین آباد   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در رویان

زمین: 270 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 120 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: سه
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 4.300 (نقد و اقساط)
کد ملک: 31314

توضیحات در مورد خرید ویلا در رویان

خرید ویلای جنگلی در رویان

لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال رویان با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین رویان قرار گرفته است، بنای آن از نوع همکف و به متراژ ۱۲۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۷۰ متر مربع با چشم اندازی رو به جنگل و دریا قرار گرفته است. در مجموع دارای دو اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی می باشد.

از مزیت های این ویلای جنگلی دسترسی سریع آن به خیابان اصلی، مراکز خرید و همچنین پارک جنگلی است.

نحوه پرداخت این ویلا در رویان به صورت نقد و اقساط می باشد.

برای تامین سیستم گرمایش این ویلا در رویان شمال از شومینه و شوفاژ و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف ویلا استفاده شده است.

از محاسن خرید این ویلای جنگلی در رویان شمال می توان به محوطه بیرون آن اشاره کرد که نمای زیبایی به ویلا و حس لذت بخشی به ساکنان آن ویلا ارائه می دهد. فضای بیرون این ویلا توسط گل ها و درختان خاص و زیبا طراحی شده است.

بخشی از این ویلا در رویان را آشپزخانه ای تشکیل داده شده است که فضای آن برای آشپزی بسیار مناسب و استاندارد می باشد و دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و … است.

در قسمت های دیگر این ویلا در رویان شمال نیز سالنی دل باز و زیبا قرار گرفته است. که شامل پنجره هایی با ویوی بکر و جنگلی می شود و دیدن این مناظر خوب و دلنشین، بسیار حس لذت بخشی به شما عزیزان انتقال می دهد. اتاق های مستر و خواب آن در جاهای مختلف این ویلا طراحی شده است. خریداران محترم در صورت تایید ملک می توانند کارشناسان فروش ساحل را در جریان بگذارند تا اطلاعات دقیق تری راجع به مناطق، نوع ساخت و چگونگی پرداخت در اختیار شما بگذارند.

عمر این بنا نوساز بوده و دارای سند ثبتی می باشد.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در رویان شمال با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

 


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
هود
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
دو خواب مستر
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
انواع مرکبات
مجوزساخت

املاک مشابه ویلا در حسین آباد

خرید ویلا در حسین آباد شهر رویان خرید ویلای جنگلی در شمال شهر رویان این ویلای جنگلی در شمال شهر رویان و در مجموعه ای غیر شهرکی قرار گ...
    رویان/حسین آباد
    کد: 35712
    200 متر
    بنا 90 متر
    ویلا همکف
    غیرشهرکی
    فروش ویلا مبله در شمال رویان - مشاورین املاک ساحل خرید ویلا مبله در شمال رویاناین ویلای جنگلی مبله در شمال رویان با بنایی به متراژ 200متر مربع و در زم...
      رویان/حسین آباد
      کد: 25797
      250 متر
      بنا 200 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی