ویلا اقساطی در شهر رویان

کد: 32031
5 میلیارد (نقد و اقساط)
رویان - شهر رویان   تاریخ به روزرسانی : 20 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در رویان

زمین: 210 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 170 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 5 (نقد و اقساط)
کد ملک: 32031

توضیحات در مورد ویلا اقساطی در شهر رویان

خرید ویلای جنگلی در رویان

این ویلای جنگلی در منطقه بخش سیسنگان رویان به متراژ بنای 170 متر مربع در زمینی به مساحت 210 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال رویان از نظر آب و هوا واقع شده است.

سازه این ویلای جنگلی از نوع دوبلکس می باشد که در مجموع دارای سه اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی می باشد.

قسمتی از این ویلای دوبلکس در رویان شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است.

در بخش دیگر این ویلا در رویان شمال نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی با نمای جنگلی و بکر می شود که شما عزیزان با خرید این ویلا می توانید از مناظر زیبا و دلنشین رویان استفاده نمائید.

دیگر نقاط این ویلای جنگلی در رویان شمال شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود و بخش های دیگر این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که دارای کمد دیواری مناسبی می باشد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، ویلای مبله و….اشاره کرد.

از مباحث مهم برای خرید ویلا در شمال رویان فراهم آوردن امنیت کامل آن می باشد که خوشبختانه این ویلای جنگلی 2در منطقه ای امن و بی سرو صدا قرار گرفته است تا هیچ خطری ویلا و ساکنان آن را تهدید نکند و نیز شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده با رفاه و آرامش در ویلای خود اوقات خوبی را سپری کنید.

سن این بنای دوبلکس ، نوساز است و نوع سند آن نیز سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط است.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران با تجربه ای ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید، حتماً با مشاوران ساحل در میان بگذارید، تا بتوانیم در امر خرید و فروش ویلا در رویان و نیز در زمینه های پیمانکاری، ساخت ویلا ، سرمایه گذاری و… به شما عزیزان راهنمایی های تخصصی ارائه نمائیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل
کابینت دارد
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در شهر رویان

خرید ویلا در رویان مدرن 300متری دوبلکس استخردار خرید ویلا در منطقه رویان به متراژ 300 متری، یک فرصت منحصر به فرد برای داشتن یک ملک مدرن و لوکس در نز...
    رویان/شهر رویان
    کد: 37657
    220 متر
    بنا 300 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی
    خرید ویلا در رویان 140متری حیاط دار سنددار خرید ویلا در منطقه رویان با متراژ 140 متر مربع و مساحت 240 متر، حیاط دار و دارای سند تک برگ، دو خواب...
      رویان/شهر رویان
      کد: 37651
      240 متر
      بنا 140 متر
      ویلا همکف
      جنگلی
      خرید ویلا در رویان همکف 100متری نقلی حیاط دار اگر قصد خرید ویلا در رویان را دارید و می خواهید هزینه کمی را با در نظر داشتن نزدیک بودن به جنگل و در...
        رویان/شهر رویان
        کد: 37646
        220 متر
        بنا 100 متر
        ویلا همکف
        جنگلی