خرید ویلا در شمال

کد: 30989
2.500 میلیارد (نقد و اقساط)
چمستان - دارکلا   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 250 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 2.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 30989

توضیحات در مورد خرید ویلا در شمال

خرید ویلای جنگلی در چمستان

این ویلای جنگلی در منطقه دارکلا چمستان به متراژ بنای ۱۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال چمستان از نظر آب و هوا واقع شده است.

سازه این ویلای جنگلی از نوع همکف می باشد که در مجموع دارای سه اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد.

قسمتی از این ویلای همکف در چمستان شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است.

در بخش دیگر این ویلا در چمستان شمال نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی با نمای جنگلی و بکر می شود که شما عزیزان با خرید این ویلا می توانید از مناظر زیبا و دلنشین چمستان استفاده نمائید.

دیگر نقاط این ویلای جنگلی در چمستان شمال شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود و بخش های دیگر این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که دارای کمد دیواری مناسبی می باشد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد.

از مباحث مهم برای خرید ویلا در شمال چمستان فراهم آوردن امنیت کامل آن می باشد که خوشبختانه این ویلای جنگلی در منطقه ای امن و بی سرو صدا قرار گرفته است تا هیچ خطری ویلا و ساکنان آن را تهدید نکند و نیز شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده با رفاه و آرامش در ویلای خود اوقات خوبی را سپری کنید.

سن این بنای همکف ، نوساز است و نوع سند آن نیز سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط است.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران با تجربه ای ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید، حتماً با مشاوران ساحل در میان بگذارید، تا بتوانیم در امر خرید و فروش ویلا در چمستان و نیز در زمینه های پیمانکاری، ساخت ویلا ، سرمایه گذاری و… به شما عزیزان راهنمایی های تخصصی ارائه نمائیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
پارکینگ دارد
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
دو خواب مستر
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در دارکلا

فروش ویلا در مازندران چمستان خرید ویلا در چمستان این ویلای جنگلی در چمستان با بنایی به متراژ ۱۳۰متر مربع و در زمینی با مساحت ۲...
    چمستان/دارکلا
    کد: 2704
    260 متر
    بنا 130 متر
    ویلا نیم پیلوت
    غیرشهرکی
    فروش ویلا در چمستان - خرید ویلا در شمال خرید ویلا در چمستان ویلایی لوکس و مدرن در شهر چمستان با بنایی به متراژ ۲۰۰متر مربع در زمینی به م...
      چمستان/دارکلا
      کد: 27193
      320 متر
      بنا 200 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی
      خرید ویلا در چمستان - خرید ویلا اقساطی در چمستان خرید ویلا در چمستاناگر قصد خرید ویلا در چمستان شمال را دارید، این ویلای مدرن جنگلی در شهر چمستان و د...
        چمستان/دارکلا
        کد: 27186
        300 متر
        بنا 110 متر
        ویلا همکف
        غیرشهرکی