خرید ویلا در شمال - محموداباد

کد: 24799
3.500 میلیارد (نقد و اقساط)
محمودآباد - شهر محمودآباد   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در محمودآباد

زمین: 300 متر
موقعیت: شهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 220 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: چهار
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 3.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 24799

توضیحات در مورد خرید ویلا در شمال - محموداباد

خرید ویلا در محمودآباد

ویلایی جنگلی در محمودآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در محمودآباد واقع شده است. همانطور که می دانیم محمودآباد منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان هادسترسی داشت.خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (محمودآباد)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.

قابل توضیح است که این ویلا در شمال محمودآباد با متراژی به اندازه ۲۲۰متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق خواب و نیز چهار سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در محمودآباد راقب نماید.

از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

عمر این ویلای جنگلی در محمودآباد نوساز است که شیوه پرداخت آن به صورت نقد و اقساط و دارای سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.

همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.

امروزه ویلا ها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در محمودآباد شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان2 رقم بزند. اگر قصد خرید ویلا های لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.

گروه مشاورین ساحل می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت ساحل تماس حاصل فرمائید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
سه خواب مستر
کابینت دارد
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در شهر محمودآباد

فروش ویلا در شهر محمودآباد شمال این ویلای جنگلی در شمال محمودآباد با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین ...
    محمودآباد/شهر محمودآباد
    کد: 32168
    400 متر
    بنا 250 متر
    ویلا دوبلکس
    غیرشهرکی
    خرید و فروش ویلا در شمال خرید ویلای جنگلی در محمودآباداین ویلای جنگلی در منطقه بخش سیسنگان محمودآباد به متراژ بنای 80 متر ...
      محمودآباد/شهر محمودآباد
      کد: 32106
      180 متر
      بنا 80 متر
      ویلا همکف
      غیرشهرکی
      خرید ویلا نیم پیلوت در مازندران محموداباد خرید ویلای جنگلی در محمودآباداین ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ ۱۴۰ متر مربع در زمینی به م...
        محمودآباد/شهر محمودآباد
        کد: 27191
        260 متر
        بنا 140 متر
        ویلا نیم پیلوت
        شهرکی