خرید ویلا در مازندران - چمستان

کد: 19640
1.600 میلیارد (کلید تحویل)
چمستان - اهودشت   تاریخ به روزرسانی : 18 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 250 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 160 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 1.600 (کلید تحویل)
کد ملک: 19640

توضیحات در مورد خرید ویلا در مازندران - چمستان

ما سعی کردیم به صورت کامل در مورد خرید این ویلای جنگلی در چمستان اطلاعات دقیقی را منتشر کنیم تا خریداران محترم بتوانند با بررسی دقیق، بهترین انتخاب را در شمال کشور داشته باشند.

اولین قدم برای خرید ویلای جنگلی در چمستان ، جستجو و یافتن چند گزینه با توجه به معیارهای خرید شماست. پس از یافتن چند ویلای جنگلی با توجه به معیارهای شخصی تان، زمان آن رسیده که با بررسی دقیق، بهترین ویلا را انتخاب نمائید.

مشاوران ما می توانند در این انتخاب به شما مشتری گرامی، مشاوره هایی با توجه به تجریباتشان بدهند که می تواند بسیار موثر واقع شود.

توجه فرمائید که مشاوره های گروه مشاورین املاک ساحل کاملاً بی طرف بوده و با توجه به نیاز های اعلام شده از طرف مشتری، این مشاوره های خرید داده می شود.

البته سعی شده اطلاعات کاملی در حیطه خرید ویلای جنگلی در چمستان در وب سایت مشاورین املاک ساحل نوشته شود تا مشتریان عزیز بتوانند در هر کجا به این اطلاعات دسترسی داشته باشند تا پس از انتخاب، با یکی از مشاورین ما ملک را به صورت حضوری ببینند و خریدی مطمئن داشته باشند .


مشخصات کلی ویلا جنگلی در چمستان

این ویلای جنگلی در چمستان با استفاده از با کیفیت ترین متریال های ساختمانی ساخته شده است که به گوشه ای از آنها اشاره خواهیم کرد.

این ویلای جنگلی جنگلی در چمستان دارای پنجره های دو جداره، کف سرامیک، درب ضد سرقت، سیستم گرمایشی پکیج و شوفاژ، و … می باشد .


مشخصات زمین و بنای ویلای جنگلی در چمستان

این ویلای جنگلی نوساز در چمستان دارای زمینی به مساحت 250 متر و بنایی به متراژه 160 متر نیم دوبلکس مدرن و نمای ان تلفیقی از سنگ و سیمان و در بهترین نقطه منطقه چمستان داخل بافت شهرک نشین و تهرانی نشین برند می باشد و همزمان دارای چشم اندازه کوه و جنگل و طبیعت چمستان را دارا میباشد.و همچنین دارای حیاط سازی بزرگ و فوق العاده شیک و زیبا با نور پردازی حرفه ای با باربیکیو همراه با درختان میوه و گیاهان زینتی درست شده است.حد فاصل سطح بنا با سطح زمین برای جلو گیری از نم و رطوبت کاملا رعایت شده است از درب ضد سرقت برای امنیت بیشتر این ویلا استفاده شده است در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و باه بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است و همچنین برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا وبا طراحی منحصر بفرد استفاده شده است و در طبقه همکف این ویلا دارای سالن پذیرایی بسیار بزرگ کف ان سرامیک بسیار زیبا و شکیل یک اشپرخانه بزرگ در انتها با کابینتهای هایکلاس ترک درجه 1 و سه خواب بزرگ بهمراه مستر و کمد دیواری و یک سرویس جداگانه و مجزا بهداشتی فرنگی و ایرانی و حمام است . و پله های داخل این ویلا از بهترین چوب با طراحی خاص اجرا شده است.


مشخصات نمای بیرونی ویلا مدرن و حیاط سازی

ساختمان این ویلا جنگلی در چمستان ، دارای پنجره های نورگیر و نمای کلی این ویلا دارای سنگ . سیمان که با ترکیبی شکیل در کنار هم چیده شده اند، همچنین دارای حیاط سازی بسیار زیبا، باغچه، فضای سبز و نورپردازی تعبیه شده است. این ویلا شکیل بوده و نورپردازی فضای بیرونی ملک مسکونی جلوه ی زیبایی به آن داده است .


پذیرایی

این ویلای جنگلی در چمستان دارای پذیرایی بسیار دل باز بهمراه پنجره های بزرگ با دید و ویو به کوه و جنگل بسیار عالی و زیبایی می باشد که با استفاده از متریال هایی همچون سیمان . اجر و چوب به همراه نورپردازی بسیار شیک و مدرن دارای ظاهری زیبا و جذاب می باشد.


آشپزخانه

آشپزخانه این ویلای جنگلی در چمستان کاملا مجهز و شیک با کف سرامیک بوده و دارای امکاناتی همچون کابینت تماما ترک و درجه 1 می باشد .


اتاق خواب

این ویلا جنگلی در چمستان دارای 3 اتاق خواب بوده که در 3 اتاق مستر و کمد دیواری تعبیه شده است . لازم به ذکر است ، سرویس بهداشتی و حمام به صورت مجزا برای راحتی ساکنین وجود دارد .


سرویس بهداشتی و حمام

در این ویلا جنگلی در چمستان شیرآلات زیبا ، مدرن و برند استفاده شده به گونه ای که با تم سرویس بیشترین هماهنگی را دارند . علاوه بر مستر، در نشیمن نیز سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و دوش حمام تعبیه شده است و جنس درب سرویس ضد آب و ضد خش بوده که نوید بخش عمر و کیفیت بالای آن می باشد .


سایر امکانات ویلا مدرن در چمستان

از دیگر امکانات این ویلای جنگلی در چمستان می توان به ( کنتوره آب ، برق ، گاز) ، انباری ،چاه آب و آیفون تصویری هود و گاز رومیزی و سینک اشاره کرد .


قیمت

قیمت پیشنهادی مالک برای خرید این ویلا جنگلی در چمستان با توجه به توضیحات داده شده قیمت (1500/000/000) می باشد . بدیهی است که به خریداران واقعی در هنگام خرید ویلا جنگلی در چمستان تخفیفیات ویژه در نظر گرفته می شود و نهایتا قیمت واقعی توسط مالک تعیین می گردد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما بعد از بازدید از موارد مشابه در رنج قیمت ، این ویلا را نیز مد نظر داشته باشید . هرچند به احتمال زیاد و در نهایت خرید این ویلا جنگلی در چمستان ، یکی از گزینه های ارزشمند در لیست شما قرار خواهد گرفت .


مشخصات شهر چمستان

شهرهای استان های شمالی مقصد اولیه گردشگران بوده و یکی از اولویت های اصلی برای خرید ویلا هستند . چمستان یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که به جهت جلگه ای و سرسبز بودن و کم بودن حد فاصل بین کوه و دریا که کمتر از 15 کیلومتر است بسیار توریستی می باشد. شهر چمستان با دارا بودن مراکز زیبای گردشگری و بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی ، فاصله اندک با پایتخت ، وجود فرودگاه و بندر و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است . زندگی استرسی و فشار های ناشی از روزمرگی در شهر های بزرگ باعث شده عده ای به فکر خرید ویلا در شهر چمستان بهدشت باشند تا بتوانند در اوقات فراغت اندکی آرامش را در کنار آسایش لمس نمایند . در واقع یکی از دلایل اصلی کوچ کردن افراد همین طبعیت بکر شهر چمستان بهدشت و جاذبه های تفریحی آن است که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ملک مسکونی به شمال کشور مهاجرت کنند . شهر چمستان و روستاهای اطراف آن امکان خرید هر نوع ویلا را با هر سلیقه ای فراهم می سازد . قابل توجه است که در گزینه های خرید ، ویلا های لاکچری با ویو دریا نیز وجود دارد که تا کنون افراد زیادی به عنوان یک ملک ماندگار خرید کرده اند . از معروفترین شهرهای شمال برای خرید ویلا می توان به چمستان . محموداباد . کلوده . نوشهر , سیسنگان ، چالوس ، متل قو ، نمک آبرود و رامسر اشاره کرد که در میان این شهرها چمستان بهدشت به دلیل بعد مسافت نزدیکی به پایتخت از سایر رقیبان پیشی گرفته و یکه تاز میدان است .


اگر قصد خرید ویلا جنگلی در چمستان را دارید با ما همراه شوید با توضیحات موقیعت مکانی.

این ویلا در یکی از بهترین منطقه های معروف و سر سبز چمستان واقع شده است همانطور که میبینید حیاط سازی بزرگ و دلنشین و سرسبز سز شازر از درختان میوه زیر نظر بهترین مهندسان منطقه طراحی و ساخته شده است و این ویلا از لحاظ منطقه و لوکیشن و قیمت عالی میباشد و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری میباشد و از دیگر مزایای این ویلا دسترسی اسان به خرید اماکن تجاری اداری فروش گاههامراکز تفریحی توریستی جنگل و دریا بسیار نزدیک و راحت میباشد .


  • تخصیص بودجه ی مشخص برای خرید ویلا جنگلی : اولین گام برای خرید ویلا جنگلی در چمستان جست و جوی کافی و تخصیص حداقل و حداکثر بودجه است . بدین صورت تمامی ویلا های جنگلی در چمستان که کمتر و یا بیشتر از آن حد باشند به طور خودکار حذف می شوند و در واقع ما جستجوی هدفمندی را تجربه می کنیم و راحت تر به نتیجه خود می رسیم .


  • توجه به طراحی ویلا جنگلی در چمستان و متریال به کا رفته در آن : هنگامی که یک ویلا جنگلی در چمستان متناسب با بودجه و سلایق خود پیدا کردید باید به طراحی ساختمان توجه کنید و جهت وزش باد و زاویه تابش خورشید را نیز در انتخابتان لحاظ نمایید و صد البته شهرکی و غیر شهرکی بودن ویلا جنگلی در چمستان را نیز مد نظر قرار دهید . در نهایت نیز کیفیت متریال های به کار رفته در طراحی و ظاهر را بررسی نمایید .


  • راه های دسترسی به ویلا جنگلی در چمستان : یکی از فاکتورهای مهم برای خرید ویلا جنگلی در چمستان مسیر های رسیدن به این ویلا است . اهمیت این موضوع از آن جهت است که هر چه راه های رسیدن به ویلا جنگلی در چمستان بیشتر و مسیرهای متفاوتی وجود داشته باشد در رشد منطقه تاثیر به سزایی دارد و علاوه بر حفظ سرمایه باعث توسعه منطقه در آینده نیز می گردد و این نکته را نیز در نظر بگیرید که هرچه سطح اشتغال بالاتر باشد، منطقه از لحاظ امنیت و آرامش امتیاز بالاتری دارد . گروه مشاورین املاک ساحل با کادری مجرب با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق بهترین پیشنهادات را با توجه به بودجه و سلیقه افراد پیشنهاد می دهد .

برای اطلاعات بیشتر با همکاران متخصص ما در تماس باشید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
انباری
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
دو خواب مستر
کابینت دارد
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
کلید نخورده
سند شورایی
باغ گل و گیاه
چشم انداز کوه و جنگل

املاک مشابه ویلا در اهودشت

خرید ویلا در چمستان استخردار 220متری دهکده آهودشت ویلا با متراژ بنای 220 متر و مساحت زمین 300 متر ، سه خواب مستر ، استخر سر پوشیده و حیاط زیبا ، نوساز...
  • تاپ لوکیشن
چمستان/اهودشت
کد: 37692
300 متر
بنا 220 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا در آهودشت چمستان نوساز 75 متری خرید ویلا به متراژ 75 متر 2 خواب و مساحت 150 متر مربع در روستای زیبای آهودشت چمستان، به صورت نوساز ب...
    چمستان/اهودشت
    کد: 37514
    150 متر
    بنا 75 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در شمال چمستان 100 متری روستای آهودشت ویلا 100 متری با دو خواب مستر در روستای آهودشت چمستان: زندگی در آرامش جنگلیآیا دنبال یک زندگی آرامش&...
      چمستان/اهودشت
      کد: 37509
      250 متر
      بنا 100 متر
      ویلا همکف
      جنگلی