خرید ویلا در نوشهر - وازیوار

کد: 22256
3.300 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - وازیوار   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 320 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 157 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: سه
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 3.300 (نقد و اقساط)
کد ملک: 22256

توضیحات در مورد خرید ویلا در نوشهر - وازیوار

خرید ویلا جنگلی در وازیوار نوشهر

این ویلا دروازیوارشهر نوشهر و در منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است.این ویلای جنگلی دریکی ازخوش آب وهواترین مناطق نوشهر قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.

این ویلای جنگلی دارای سازه ی همکفبه مساحت157مترمربع باچشم اندازی روبه جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت 320 متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی درمجموع دارای دو اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن سه عدد می باشد.

معماری بیرون این ویلا در نوشهر

پس ازورودبه این ویلا جنگلی در نوشهر بادرختان وگل های زیباوخاصی مواجه می شوید، که میتواندتوجه هر بیننده ای رابه خودجلب کند.کف حیاط این ویلای جنگلی در نوشهر نیز واش بتن شده که لوکیشن زیباومنحصربفردی ازاین ویلای غیر شهرکی در نوشهر در اختیارتان قرار می دهد. خریداین ویلا میتواندبرای کسانی که دنبال فضایی زیبا،دلنشین و دنج هستند،موردتوجه قرار گیرد.

امکانات ویلا

برای نورپردازی بیشتردرون این ویلا ازپنچره های بزرگ دوجداره باویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان ازتجارب معماران و مهندسین درساخت این ویلای لوکس دارد.

علاوه برامکانات اولیه ای همچون آب،برق و گازمی توان به امکانات دیگراین ویلا همچون انباری،، ویلای مبلهو…اشاره کرد.

خریداران این ویلا در نوشهر می توانندبرای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی درفصل سرماازشومینه ،شوفاژوهمچنین برای خنک کردن این ویلای همکفدرفصل گرماازکولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است،استفاده نمایند.

ازویژگی های خاص این ویلا استفادهاز متریال لوکس و با کیفیت درساخت وبهره مندی ازاصول فنی ومهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال نوشهر می باشد.قرارگرفتن دربهترین منطقه تهرانی نشین باامنیت بالا، وجودچشم انداززیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی بهمرکزخریدومرکزشهر نوشهر وفاصله کم باجنگل و همچنین دریا، ازدیگرمحاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.

معماری داخل ویلا

قسمتی ازطبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است،که اندازه آن برای پخت وپزبسیارمناسب واستانداردمی باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است.دربخش دیگراین ویلا در نوشهر نیزپذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرارگرفته استکه شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکرو جنگلی می شود، که دیدن این مناظرحس خوب ودلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد.دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی ودوش با متریال عالی می شود.دیگرقسمت های این ویلا رااتاق های خواب و مسترتشکیل می دهدکه دراین اتاق هاکمددیواریmdfنیز کارشده است.

سن بنای این ویلای جنگلی ،زیر 5 سال است و نوع سند آن نیز سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای همکف به صورت نقد و اقساط است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان ساحل ، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلا ها جهت خرید، مشاورین ساحل به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
دو خواب مستر
شوفاژپکیچ
انواع مرکبات
مجوزساخت

املاک مشابه ویلا در وازیوار

خرید ویلا نیم پیلت 150متری در شمال نوشهر وازیوار خریدویلا...
    نوشهر/وازیوار
    کد: 37704
    300 متر
    بنا 150 متر
    ویلا نیم پیلوت
    جنگلی
    ویلا 140 متر دوبلکس شهرکی در نوشهر روستای وازیوار ویلا 140 متری دوبلکس با زمین 210 متری در شهرکی واقع در روستای وازیوار نوشهر، یک گزینه دلنشین برای زن...
      نوشهر/وازیوار
      کد: 37620
      210 متر
      بنا 140 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی
      ویلا در نوشهر شهرکی 150 متر دوبلکس جنگلی در وازیوار این ویلا با مساحت 200 متر مربع و متراژ بنای 150 متری در شهرکی زیبا در روستای وازیوار نوشهر، یک انتخا...
      • زیر قیمت بازار
      • تاپ لوکیشن
      نوشهر/وازیوار
      کد: 37616
      200 متر
      بنا 150 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی