خرید ویلا در نوشهر - ونوش

کد: 29782
11 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - ونوش   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 350 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 400 متر
ویلا تریپلکس
سرویس بهداشتی: پنج
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 11 (نقد و اقساط)
کد ملک: 29782

توضیحات در مورد خرید ویلا در نوشهر - ونوش

خرید ویلا جنگلی در نوشهر ونوش

این ویلای جنگلی در نوشهر ونوش شهر نوشهر و در منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است.این ویلای جنگلی دریکی ازخوش آب وهواترین مناطق نوشهر قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.

این ویلای جنگلی دارای سازه ی تریپلکس به مساحت۴۰۰مترمربع باچشم اندازی روبه جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی درمجموع دارای سه اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن پنج عدد می باشد.

معماری بیرون این ویلا در نوشهر

پس ازورودبه این ویلا جنگلی در نوشهر بادرختان وگل های زیباوخاصی مواجه می شوید، که میتواندتوجه هر بیننده ای رابه خودجلب کند.کف حیاط این ویلای جنگلی در نوشهر نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی ازاین ویلای غیر شهرکی در نوشهر در اختیارتان قرار می دهد. خریداین ویلا میتواندبرای کسانی که دنبال فضایی زیبا،دلنشین و دنج هستند،موردتوجه قرار گیرد.

امکانات ویلا

برای نورپردازی بیشتردرون این ویلا ازپنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان ازتجارب معماران و مهندسین درساخت این ویلای لوکس دارد.

علاوه برامکانات اولیه ای همچون آب،برق و گازمی توان به امکانات دیگراین ویلا همچون انباری،،و…اشاره کرد.

خریداران این ویلا در نوشهر می توانند برای گرم نگه داشتناین ویلای جنگلی درفصل سرما از شومینه ،شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای تریپلکس درفصل گرماازکولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است،استفاده نمایند.

ازویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت درساخت وبهره مندی ازاصول فنی ومهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال نوشهر می باشد.قرارگرفتن دربهترین منطقه تهرانی نشین باامنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکزخرید و مرکز شهر نوشهر و فاصله کم باجنگل و همچنین دریا، از دیگرمحاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.

معماری داخل ویلا

قسمتی ازطبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است،که اندازه آن برای پخت و پز بسیارمناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است.در بخش دیگراین ویلا در نوشهر نیزپذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرارگرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظرحس خوب ودلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد.دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود.دیگرقسمت های این ویلا رااتاق های خواب و مسترتشکیل می دهدکه دراین اتاق هاکمددیواریmdfنیز کارشده است.

سن بنای این ویلای جنگلی ،نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای تریپلکس به صورت نقد و اقساط است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان ساحل ، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلا ها جهت خرید، مشاورین ساحل به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
آب نما
باربی کیو
توالت فرنگی
شاه نشین
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
موتورخانه هوشمند
کاغذ دیواری
سالن بیلیارد
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل
چهارخواب مستر
روف گاردن
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
گرمایش از کف

املاک مشابه ویلا در ونوش

خرید ویلا در نوشهر 220متری شهرکی دهکده ونوش خرید ویلا با امکاناتی همچون ویلای دوبلکس شهرکی جنگلی ساحلی در روستای زیبای ونوش نوشهر ، با مساحت 280...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/ونوش
کد: 37683
279 متر
بنا 220 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا در نوشهر 300متر دوبلکس روستای ونوش اینبار برای شما یک ویلای سند شش دانگ شسته رفته به صورت اقساط بلند مدت در منطقه توریستی و تهرانی نشین...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/ونوش
کد: 37675
335 متر
بنا 300 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا 130 متری شهرکی در نوشهر روستای ونوش خرید یک ویلا 130 متری در شهرکی در زمین 250 متری، در روستای ونوش نوشهر، یک گزینه عالی برای داشتن یک و...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/ونوش
کد: 37621
250 متر
بنا 130 متر
ویلا نیم پیلوت
شهرکی