خرید ویلا در نوشهر - چلندر - حوضکتی - مشاورین املاک ساحل

کد: 33273
7 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - چلندر   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 400 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 200 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: سه
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 7 (نقد و اقساط)
کد ملک: 33273

توضیحات در مورد خرید ویلا در نوشهر - چلندر - حوضکتی - مشاورین املاک ساحل

خرید ویلا جنگلی در نوشهر

این ویلا در چلندر شهر نوشهر و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق نوشهر قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.

این ویلای جنگلی دارای سازه ی نیم پیلوت به مساحت 200 مترمربع با چشم اندازی رو به جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت 400 متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی در مجموع دارای سه اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن سه عدد می باشد.

معماری بیرون این ویلا در نوشهر

پس از ورود به این ویلا جنگلی در نوشهر با درختان و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای جنگلی در نوشهر نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی از این ویلای شهرکی در نوشهر در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا ، دلنشین و دنج هستند، مورد توجه قرار گیرد.

امکانات ویلا

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و… اشاره کرد.

خریداران2 این ویلا در نوشهر می توانند برای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای نیم پیلوت در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.

از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال نوشهر می باشد. قرارگرفتن در بهترین2 منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر نوشهر و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.

معماری داخل ویلا

قسمتی از طبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در نوشهر نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری mdf نیز کار شده است.

سن بنای این ویلای جنگلی ، نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای نیم پیلوت به صورت نقد و اقساط است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان ساحل ، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلا ها جهت خرید، مشاورین املاک ساحل به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آب نما
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
کابینت دارد
سه خواب یک خواب مستر
شوفاژپکیچ
انواع مرکبات
شهرکی

املاک مشابه ویلا در چلندر

خرید ویلا در نوشهر ساحلی 550متری در دهکده چلندر فرصتی منحصر به فرد برای داشتن یک ویلا لوکس و ساحلی در نوشهر، در دهکده چلندر به شما ارائه می‌شود...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/چلندر
کد: 37699
500 متر
بنا 550 متر
ویلا تریپلکس
ساحلی
خرید ویلا نیم پیلوت 130متر شهرکی در چلندر نوشهر ویلا نیم پیلوت با مساحت 130 متر بنا و 300 متر زمین در شهرک برند شمال نوشهر واقع شده است. این ویلا دا...
    نوشهر/چلندر
    کد: 37691
    300 متر
    بنا 130 متر
    ویلا نیم پیلوت
    شهرک برند
    خرید ویلا نوشهر در چلندر 225متر دوبلکس مدرن ویلا در نوشهر، منطقه چلندر، با مشخصاتی عالی و تکمیل، یک گزینه بسیار جذاب برای خرید است. با زمینی به ...
      نوشهر/چلندر
      کد: 37688
      205 متر
      بنا 225 متر
      ویلا دوبلکس
      جنگلی