خرید ویلا در شمال نوشهر

کد: 27537
4.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - چلندر   تاریخ به روزرسانی : 25 آذر 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 180 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 140 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: سه
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 4.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 27537

توضیحات در مورد خرید ویلا در شمال نوشهر

خرید ویلا در شمال نوشهر

این ویلای جنگلی در شمال نوشهر با بنایی به متراژ ۱۴۰متر مربع و در زمینی با مساحت ۱۸۰متر مربع در منطقه ای غیر شهرکی قرار گرفته است.

این ویلای لوکس و مدرن در شمال نوشهر دارای سازه ای دوبلکس بوده که جمعاً دارای سه اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی می باشد.

این ویلای مدرن دوبلکس که به عنوان ویلای جنگلی غیر شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال نوشهر هستند، مناسب باشد.

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا در شمال از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای لوکس در نوشهر شمال دارد. اگر قصد خرید ویلایی لوکس و زیبا را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.

علاوه برامکانات اولیه ای همچون آب،برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد که میتواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در نوشهر آسوده نماید.

سن بنای فوق زیر ۵ سال است و نوع سند آن نیز سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط است.

لازم به ذکر است که قیمت این ویلای جنگلی در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.

قراراداد خرید ویلا در شمال – نوشهر به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال نوشهر با این مشکلات واشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در نوشهر داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در نوشهر مشاوره های تخصصی دهند.

گروه مشاورین املاک ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
چشم انداز دریا
چشم انداز دریا و جنگل
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در چلندر

خرید ویلا نیم پیلوت 130متر شهرکی در چلندر نوشهر ویلا نیم پیلوت با مساحت 130 متر بنا و 300 متر زمین در شهرک برند شمال نوشهر واقع شده است. این ویلا دا...
    نوشهر/چلندر
    کد: 37691
    300 متر
    بنا 130 متر
    ویلا نیم پیلوت
    شهرک برند
    خرید ویلا نوشهر در چلندر 225متر دوبلکس مدرن ویلا در نوشهر، منطقه چلندر، با مشخصاتی عالی و تکمیل، یک گزینه بسیار جذاب برای خرید است. با زمینی به ...
      نوشهر/چلندر
      کد: 37688
      205 متر
      بنا 225 متر
      ویلا دوبلکس
      جنگلی
      خرید ویلا نوشهر روستای چلندر 140 متر خرید ویلا در روستای چلندر نوشهر با سند رسمی مالکیت، یک فرصت بسیار جذاب برای داشتن یک مکان زندگی آرام...
        نوشهر/چلندر
        کد: 37685
        300 متر
        بنا 140 متر
        ویلا نیم پیلوت
        جنگلی