خرید ویلا در چمستان در اپادانا

کد: 22230
1.800 میلیارد (نقد و اقساط)
چمستان - آپادانا   تاریخ به روزرسانی : 15 مهر 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 300 متر
موقعیت: شهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 140 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 1.800 (نقد و اقساط)
کد ملک: 22230

توضیحات در مورد خرید ویلا در چمستان در اپادانا

ویلایی جنگلی در چمستان قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید ویلا در آپادانا اطلاعات کاملی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در چمستان واقع شده است. همانطور که می دانیم چمستان منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان هادسترسی داشت.خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور ( چمستان )، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.

قابل توضیح است که خرید ویلا در چمستان آپادانا بنایی با متراژی به اندازه 140متر مربع در زمینی به مساحت 300متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی دارای سازه ای نیم پیلوت بوده و در مجموع دارای دو اتاق و نیزسه سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در چمستان اپادانا راقب نماید.

از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

عمر این ویلای جنگلی در چمستان نوساز است که شیوه پرداخت آن به صورت نقد و اقساط و دارای سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.

همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.

امروزه ویلا ها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در چمستان شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان2 رقم بزند. اگر قصد خرید ویلا های لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.

گروه مشاورین ساحل می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت ساحل تماس حاصل فرمائید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
دو خواب مستر
شوفاژپکیچ
شهرکی

املاک مشابه ویلا در آپادانا

خرید ویلا در چمستان 400متر آپادانا در شهرک آپادانا چمستان، یک ویلای دوبلکس سند تک برگ با موقعیتی استثنایی و مدرن با متراژ 400 متر و ساخ...
  • ویژه
چمستان/آپادانا
کد: 37667
300 متر
بنا 400 متر
ویلا دوبلکس
شهرک برند
خرید ویلا اقساطی ارزان قیمت در آپادانا چمستان خرید ویلا اقساطی با قیمت ارزان در آپادانا چمستان، یک فرصت مناسب برای داشتن یک ویلای نقلی با مساحت 70...
    چمستان/آپادانا
    کد: 37486
    140 متر
    بنا 70 متر
    ویلا همکف
    شهرکی
    ویلا شهرکی دوبلکس استخردار 400 متری در منطقه آپادانا فروش ویلا دوبلکس با استخر در شهرک آپادانا - منطقه آرام و زیبای شمال مازندراندر جستجوی ویلایی با امکا...
      چمستان/آپادانا
      کد: 37479
      360 متر
      بنا 400 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی