خرید ویلا در چمستان در نعمت اباد

کد: 22232
1.350 میلیارد (پیش پرداخت)
چمستان - نعمت آباد   تاریخ به روزرسانی : 11 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 200 متر
موقعیت: جنگلی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 1.350 (پیش پرداخت)
کد ملک: 22232

توضیحات در مورد خرید ویلا در چمستان در نعمت اباد

خرید ویلا در چمستان نعمت اباد

ویلایی جنگلی در چمستان نعمت اباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در چمستان واقع شده است. همانطور که می دانیم چمستان منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان هادسترسی داشت.خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور ( چمستان )، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.

قابل توضیح است که این ویلا در شمال چمستان با متراژی به اندازه 100متر مربع در زمینی به مساحت 200متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی دارای سازه ای همکف بوده و در مجموع دارای دو اتاق و نیزسه سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در چمستان راقب نماید.

از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

عمر این ویلای جنگلی در چمستان نوساز است که شیوه پرداخت آن به صورت نقد و اقساط و دارای سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.

همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.

امروزه ویلا ها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در چمستان شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان2 رقم بزند. اگر قصد خرید ویلا های لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.

گروه مشاورین ساحل می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت ساحل تماس حاصل فرمائید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
آب نما
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
کلید نخورده
منبع آب
کاغذ دیواری
کنتور برق
دو خواب مستر
کابینت دارد

املاک مشابه ویلا در نعمت آباد

خرید ویلا در چمستان نقلی استخردار نعمت آباد یک ویلا نوساز جنگلی فلت با متراژ 90 متر و زمین به مساحت 180 متر در روستای زیبای نعمت آباد چمستان همر...
    چمستان/نعمت آباد
    کد: 37669
    180 متر
    بنا 90 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در چمستان 280متر استخردار در نعمت آباد در روستای زیبا و دلنشین نعمت آباد در چمستان، یک ویلا فوق العاده با مساحت 280 متر و استخر آماده به فر...
    • تاپ لوکیشن
    چمستان/نعمت آباد
    کد: 37666
    270 متر
    بنا 280 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی
    ویلا دوبلکس 130متر در شمال چمستان نعمت آباد ویلا دوبلکس به متراژ 130 متر مربع و 150 متر زمین در منطقه چمستان، روستای نعمت آباد شمال ایران، با حی...
      چمستان/نعمت آباد
      کد: 37485
      150 متر
      بنا 130 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی