خرید ویلا در چمستان

کد: 2238
3.500 میلیارد (نقد و اقساط)
چمستان - بریکلا   تاریخ به روزرسانی : 18 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 300 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 150 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: سه
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 3.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 2238

توضیحات در مورد خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در چمستان

لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در چمستان شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین چمستان با بنای نیم پیلوت به مساحت 150متر مربع در زمینی به مساحت 300متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.

این ویلای زیبا در مجموع دارای دو اتاق خواب بوده و سه سرویس بهداشتی می باشد.

اگر علاقه مند خرید ویلا در شمال کشور هستید و قصد دارید تعطیلات آخر هفته را در خوش آب و هوا ترین نقطه ی کشور بگذرانید، شهر زیبای چمستان می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای برون رفت از ازدحام، شلوغی و از همه مهم تر از آلودگی هوا باشد.بدون شک شهر چمستان یکی از زیباترین مناطق شمال کشور است و اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید،خرید این ویلای جنگلی در چمستان می تواند نمونه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

فاصله ی این ویلا جنگلی در شمال چمستان تا جاده اصلی و دسترسی به شهر بسیار نزدیک بوده و عزیزان با کمترین مسافت و زمان می توانند خودشان را به مراکز خرید، و همچنین پارک های جنگلی برسانند.

خریداران این ویلا در چمستان شمال می توانند برای گرم کردن ویلا در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلا در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در چمستان طراحی شده است، استفاده نمایند.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی ازبهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان توانمند کشور ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید حتماً با مشاوران ما در میان بگذارید، تا آن ها بتوانند در خرید ویلا به شما کمک کنند.

سن بنای این ویلای جنگلی ، نوساز بوده و دارای سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در چمستان به صورت نقد و اقساط است.

لازم به ذکر است، برای عزیزانی که قصد خرید این ویلای جنگلی در چمستان

را دارند، هنگام عقد قرارداد تخفیفاتی نیز از مالکین محترم گرفته خواهد شد.



تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
انباری
باغ گل و گیاه
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
سه خواب مستر
کابینت دارد
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در بریکلا

خرید ویلای پر امکانات در بریکلا چمستان با ما به منطقه زیبای بریکلا چمستان بیایید. منطقه ای که ویلاهای جذاب آن زبانزد خاص و عام هستند. یکی ا...
  • زیر قیمت بازار
  • ویژه سرمایه گذاری
چمستان/بریکلا
کد: 37164
515 متر
بنا 140 متر
ویلا همکف
جنگلی
خرید ویلا نقلی در بریکلا چمستان خرید ویلا 120 متری در چمستان زیبا را برای شما آورده ایم .اگر به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت با موقعیت...
    چمستان/بریکلا
    کد: 37034
    120 متر
    بنا 85 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در شمال - چمستان - محموداباد - کلوده خرید زمین جنگلی در چمستان این زمین در یکی از بهترین مناطق چمستان از نظر زیبایی و امنیت قرار گرفته...
      چمستان/بریکلا
      کد: 32988
      270 متر
      بنا 90 متر
      ویلا همکف
      غیرشهرکی