خرید ویلا لاکچری در نوشهر - سیسنگان

کد: 33906
2.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - ملکار   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 250 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: دو
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 2.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 33906

توضیحات در مورد خرید ویلا لاکچری در نوشهر - سیسنگان

خرید ویلا در نوشهر

لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در نوشهر شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر با بنای همکف به مساحت 100 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.

این ویلای زیبا در مجموع دارای دو اتاق خواب بوده و دو سرویس بهداشتی می باشد.

اگر علاقه مند خرید ویلا در شمال کشور هستید و قصد دارید تعطیلات آخر هفته را در خوش آب و هوا ترین نقطه ی کشور بگذرانید، شهر زیبای نوشهر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای برون رفت از ازدحام، شلوغی و از همه مهم تر از آلودگی هوا باشد. بدون شک شهر نوشهر یکی از زیباترین مناطق شمال کشور است و اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید،خرید این ویلای جنگلی در نوشهر می تواند نمونه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

فاصله ی این ویلا جنگلی در شمال نوشهر تا جاده اصلی و دسترسی به شهر بسیار نزدیک بوده و عزیزان با کمترین مسافت و زمان می توانند خودشان را به مراکز خرید، و همچنین پارک های جنگلی برسانند.

خریداران2 این ویلا در نوشهر شمال می توانند برای گرم کردن ویلا در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلا در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان توانمند کشور ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید حتماً با مشاوران ما در میان بگذارید، تا آن ها بتوانند در خرید ویلا به شما کمک کنند.

سن بنای این ویلای جنگلی ، زیر ۵ سال بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در نوشهر به صورت نقد و اقساط است.

لازم به ذکر است، برای عزیزانی که قصد خرید این ویلای جنگلی در نوشهر

را دارند، هنگام عقد قرارداد تخفیفاتی نیز از مالکین محترم گرفته خواهد شد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
درب ضد سرقت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل
فول فرنیش
روف گاردن
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در ملکار

خرید ویلا در نوشهر روستای ملکار 180متر دوبلکس زیرقیمت خرید ویلا در روستای ملکار نوشهر نزدیک به جنگل و دریا با موقعیت عالی ، به نظر می‌رسد که یک فرصت ...
  • زیر قیمت بازار
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/ملکار
کد: 37684
280 متر
بنا 180 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
ویلا 177متری در نوشهر سیسنگان روستای ملکار ویلای اقساطی در روستای ملکار ، سیسنگانباز بوی جنگل را از پنجره های ویلا در شمال خود بیشتر از همیشه ت...
  • زیر قیمت بازار
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/ملکار
کد: 37612
220 متر
بنا 177 متر
ویلا نیم پیلوت
شهرکی
فروش ویلا 310متری در نوشهر روستای ملکار ویلا دوبلکس به مساحت 310 متر مربع در روستای ملکار نوشهر به فروش می‌رسد. این ویلا که در حال حاضر...
  • ویژه
نوشهر/ملکار
کد: 37560
235 متر
بنا 310 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی