خرید ویلا لوکس در شمال چمستان

کد: 25784
3.800 میلیارد (نقد و اقساط)
چمستان - اناده   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 220 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 200 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: چهار
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 3.800 (نقد و اقساط)
کد ملک: 25784

توضیحات در مورد خرید ویلا لوکس در شمال چمستان

خرید ویلا در شمال چمستان

ویلایی لوکس و مدرن در شهر چمستان با بنایی به متراژ ۲۲۰متر مربع در زمینی به مساحت۲۰۰متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد.

نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده،تعداد اتاق های خواب این ویلا سه عدد می باشد و دارای چهار سرویس بهداشتی است.

عمر این بنا نوساز بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد.

خرید ویلای جنگلی درشمال چمستان می تواند برای کسانی که به دنبال فضایی خلوت وبی سر و صدا هستند،مناسب باشد که از طبیعت بکر آن لذت ببرند.

نحوه پرداخت این ویلا در شمال چمستان به صورت نقد و اقساط می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت نهائی این ویلای جنگلی هنگام عقد قرارداد برای خریدار واقعی قابل مذاکره است و می توان تخفیفاتی از مالکین اخذ نمود.

خرید این ویلا جنگلی در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی ۲۴ ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این ویلا در چمستان ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

این ویلای مدرن دوبلکس که به عنوان ویلای جنگلی شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی که به دنبال خرید ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال چمستان هستند، مناسب باشد.

از دیگر نکات مثبت خرید این ویلا در شمال می توان به فضای بیرون آن ویلا اشاره کرد که به دلیل آنکه کف حیاط واش بتن شده، می تواند مکان مناسبی جهت بازی، تفریح و… باشد.

علاوه بر آن، در بخش دیگر حیاط این ویلا با گیاهان و درختچه های زیبایی طراحی شده است. که می تواند برای افرادی که به گل و گیاه علاقه مند هستند نکته جذاب و با اهمیتی باشد.

اگر مقصد تفریحات آخر هفته ی شما نیز شمال کشور است و به دنبال فضایی خوش آب و هوا هستید که از طبیعت بکر آن در فصل های گوناگون شمال لذت ببرید و قدمی در ساحل بزنید، خرید این ویلای جنگلی در چمستان می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد.

گروه مشاورین ساحل به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید خریدی با اطمینان کامل و تجربه ای مناسب از خرید ویلایا زمین داشته باشید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
شهرکی

املاک مشابه ویلا در اناده

ویلا حیاط دار نیم پیلوت در روستای اناده چمستان ویلا نیم پیلوت با مساحت 300 متر و بنای 130 متر در روستای اناده چمستان به فروش می‌رسد. این ویلا ...
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
چمستان/اناده
کد: 37565
300 متر
بنا 130 متر
ویلا نیم پیلوت
جنگلی
خرید ویلا در روستای اناده چمستان 130 متری خرید ویلای نوساز در روستای اناده چمستان با متراژ 130 متر مربع و مساحت 200 متری همراه با حیاط زیبا و ...
  • ویژه
چمستان/اناده
کد: 37522
200 متر
بنا 130 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
فروش ویلا در چمستان اناده 2خوابه 80متری شرایط عالی به صورت نقد و اقساط بلند مدت را از دست ندهید ! ویلا دو خوابه با متراژ 80 متر مربع در روست...
    چمستان/اناده
    کد: 37521
    200 متر
    بنا 80 متر
    ویلا همکف
    جنگلی