خرید و فروش زمین در شمال - نوشهر - سیسنگان

کد: 32857
5 میلیارد (نقد و اقساط)
سیسنگان - بخش سیسنگان   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در سیسنگان

زمین: 300 متر
موقعیت: جنگلی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 5 (نقد و اقساط)
کد ملک: 32857

توضیحات در مورد خرید و فروش زمین در شمال - نوشهر - سیسنگان

خرید زمین شهری در نوشهر

لازم بذکر است این زمین شهری در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهری نوشهر به متراژ 300 با ویوی رو به جنگل واقع شده است.

این زمین شهری2 در منطقه واقع شده است. از مزایای دیگر این شهری در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک شهری می باشد.

خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در2 نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
توالت فرنگی
دیوار کشی
منبع آب
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه زمین در بخش سیسنگان

خرید زمین 2170متر شهرکی در سیسنگان این زمین در یکی از بهترین مناطق نوشهر از نظر زیبایی و امنیت قرار گرفته است، همانا متراژ این زمین جنگ...
  • ویژه سرمایه گذاری
سیسنگان/بخش سیسنگان
کد: 37136
2170 متر
بنا متر
زمین مسکونی
شهرکی
خرید زمین 405متر شهرکی در نوشهر سیسنگان این زمین در یکی از بهترین مناطق سیسنگان از نظر زیبایی و امنیت قرار گرفته است، چشم انداز بی نظیر از د...
  • تاپ لوکیشن
سیسنگان/بخش سیسنگان
کد: 37132
405 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
جنگلی
خرید زمین 315 متری در سیسنگان نوشهر اگر قصد خرید زمین در سیسنگان در منطقه ای امن و آرام و دارای آب و هوای خوب را دارید خرید این زمین را ...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
سیسنگان/بخش سیسنگان
کد: 37127
315 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
جنگلی