خرید و فروش زمین در نوشهر - سیسنگان - رویان

کد: 33405
توافقی (نقد و اقساط)
نوشهر - ونوش   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در نوشهر

زمین: 350 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: توافقی (نقد و اقساط)
کد ملک: 33405

توضیحات در مورد خرید و فروش زمین در نوشهر - سیسنگان - رویان

خرید زمین جنگلی در نوشهر
لازم بذکر است این زمین جنگلی در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر به متراژ ۳۵۰ با ویوی رو به جنگل واقع شده است.
این زمین جنگلی در منطقه شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی ۲۴ ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.
خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.
شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.
گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.
منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
دیوار کشی
درب ریموت دار
انباری
نگهبانی 24 ساعته
استخر شهرکی
منبع آب
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه زمین در ونوش

زمین 1000متری در شهرک برند نوشهر منطقه ونوش فروش زمین 1000 متری با ارزش افزوده بالا در شهرک برند نوشهرزمین به مساحت 1000 متر در منطقه ونوش شهرک ...
  • زیر قیمت بازار
  • فروش فوری
نوشهر/ونوش
کد: 37551
1000 متر
بنا متر
زمین باغی
شهرک برند
فروش زمین 294 متری شهرکی در نوشهر ونوش فروش زمین شهرکی به مساحت 294 متر در منطقه‌های نوشهر و ونوش، یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
  • فروش فوری
نوشهر/ونوش
کد: 37443
294 متر
بنا متر
زمین مسکونی
شهرکی
فروش زمین 811 متر شهرکی در نوشهر روستای ونوش فروش زمین 811 متری در شهرکی در روستای ونوش نوشهر با سند تک برگ، یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری ...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/ونوش
کد: 37441
811 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
شهرک برند