خرید و فروش زمین در نوشهر

کد: 28051
1.700 میلیارد (نقدی)
نوشهر - چلک   تاریخ به روزرسانی : 11 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در نوشهر

زمین: 244 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 1.700 (نقدی)
کد ملک: 28051

توضیحات در مورد خرید و فروش زمین در نوشهر

خرید زمین جنگلی در نوشهر

لازم بذکر است این زمین جنگلی در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر به متراژ 244 با ویوی رو به جنگل واقع شده است.

این زمین جنگلی در منطقه شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.



تماس با علی اکبر ترک

امکانات

املاک مشابه زمین در چلک

خرید زمین 2200متری تجاری در نوشهر چلک فروش زمین تجاری 2200 متری با ارزش افزوده بسیار بالا در روستای چلک نوشهرزمین تجاری به مساحت 2200 متر ...
  • تاپ لوکیشن
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/چلک
کد: 37539
2200 متر
بنا متر
زمین مسکونی
جنگلی
خرید زمین 710 متری در چلک نوشهر خرید زمین در شمال یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات آن است. اگر قصد خرید ز...
  • ویژه سرمایه گذاری
نوشهر/چلک
کد: 37387
710 متر
بنا متر
زمین مسکونی
جنگلی
زمین 1000 متری در چلک نوشهر دنبال زمین مسکونی داخل بافت و از نوع شهرکی با متراژ بالا در نوشهر یا منطقه سیسنگان هستید ؟ بی شک خری...
    نوشهر/چلک
    کد: 37274
    1000 متر
    بنا متر
    زمین مسکونی
    جنگلی