خرید و فروش ویلا در شمال

کد: 32106
1.700 میلیارد (نقد و اقساط)
محمودآباد - شهر محمودآباد   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در محمودآباد

زمین: 180 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 80 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: دو
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 1.700 (نقد و اقساط)
کد ملک: 32106

توضیحات در مورد خرید و فروش ویلا در شمال

خرید ویلای جنگلی در محمودآباد

این ویلای جنگلی در منطقه بخش سیسنگان محمودآباد به متراژ بنای 80 متر مربع در زمینی به مساحت 180 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال محمودآباد از نظر آب و هوا واقع شده است.

سازه این ویلای جنگلی از نوع همکف می باشد که در مجموع دارای دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی می باشد.

قسمتی از این ویلای همکف در محمودآباد شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است.

در بخش دیگر این ویلا در محمودآباد شمال نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی با نمای جنگلی و بکر می شود که شما عزیزان با خرید این ویلا می توانید از مناظر زیبا و دلنشین محمودآباد استفاده نمائید.

دیگر نقاط این ویلای جنگلی در محمودآباد شمال شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود و بخش های دیگر این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که دارای کمد دیواری مناسبی می باشد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد.

از مباحث مهم برای خرید ویلا در شمال محمودآباد فراهم آوردن امنیت کامل آن می باشد که خوشبختانه این ویلای جنگلی در منطقه ای امن و بی سرو صدا قرار گرفته است تا هیچ خطری ویلا و ساکنان آن را تهدید نکند و نیز شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده با رفاه و آرامش در ویلای خود اوقات خوبی را سپری کنید.

سن این بنای همکف ، نوساز است و نوع سند آن نیز سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط است.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران با تجربه ای ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید، حتماً با مشاوران ساحل در میان بگذارید، تا بتوانیم در امر خرید و فروش ویلا در محمودآباد و نیز در زمینه های پیمانکاری، ساخت ویلا ، سرمایه گذاری و… به شما عزیزان راهنمایی های تخصصی ارائه نمائیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
دوخواب

املاک مشابه ویلا در شهر محمودآباد

فروش ویلا در شهر محمودآباد شمال این ویلای جنگلی در شمال محمودآباد با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین ...
    محمودآباد/شهر محمودآباد
    کد: 32168
    400 متر
    بنا 250 متر
    ویلا دوبلکس
    غیرشهرکی
    خرید ویلا نیم پیلوت در مازندران محموداباد خرید ویلای جنگلی در محمودآباداین ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ ۱۴۰ متر مربع در زمینی به م...
      محمودآباد/شهر محمودآباد
      کد: 27191
      260 متر
      بنا 140 متر
      ویلا نیم پیلوت
      شهرکی