خرید گلخونه در نوشهر

کد: 31757
120 میلیارد (نقد و اقساط)
سیسنگان - بخش سیسنگان   تاریخ به روزرسانی : 11 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید زمین در سیسنگان

زمین: 2,000 متر
موقعیت: ساحلی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 120 (نقد و اقساط)
کد ملک: 31757

توضیحات در مورد خرید گلخونه در نوشهر

خرید گلخونه جنگلی در نوشهر

شاید کمتر کسی نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در نوشهر از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است.

عمر بنای این گلخونه جنگلی ، زیر 20 سال بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت جهت خرید این گلخونه همکف در نوشهر به صورت نقد و اقساط ، معاوضه است.

این گلخونه جنگلی در نوشهر شمال با بنایی به متراز متر مربع در زمینی به مساحت 2,000 متر مربع ساخته شده است.

نوع سازه ی این گلخونه ، همکف بوده و در مجموع دارای چهار اتاق خواب می باشد و دو سرویس بهداشتی است.

پس از ورود به داخل این گلخونه جنگلی در نوشهر با حیاط سازی زیبا، گل کاری های منحصر بفرد و همچنین انباری، ، و … مواجه می شوید. همچنین سالن دل باز و بزرگ، پنچره های دو جداره رو به طبیعت و سقف طراحی شده با کناف و نور پردازی مخفی، انگیزه و اشتیاق شما را برای خرید ویلا در شمال نوشهر چند برابر می کند.

علاوه بر اینکه خریداران گلخونه جنگلی در شمال نوشهر می توانند از آب و هوا و زیبایی های بکر و طبیعی این مناطق استفاده کنند، خرید ویلا در منطقه شمال می تواند سرمایه گذاری مناسب و سودمندی برای خریداران باشد.

از مزیت های این گلخونه در نوشهر شمال دسترسی سریع آن به خیابان اصلی، مراکز خرید و همچنین پارک جنگلی است.

از ویژگی های خاص این گلخونه استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی مجرب نوشهر شمال با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه می باشد و همچنین ملک گفته شده بر تجاری اصلی با کاربری تجاری میباشد.

گروه کارشناسان ساحل با داشتن شعبات متعدد در شهر های شمالی، اطلاعات کاملی در زمینه ی خرید و فروش، سرمایه گذاری و پیمانکاری و ساخت ویلا در کلیه ی شهر های استان های شمالی را دارند و شما عزیزان می توانید جهت مطرح کردن سوالات و نیازهای خود با یکی از شماره های مندرج در وب سایت، تماس حاصل نمائید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

دیوار کشی
درب ریموت دار
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه زمین در بخش سیسنگان

خرید زمین 2170متر شهرکی در سیسنگان این زمین در یکی از بهترین مناطق نوشهر از نظر زیبایی و امنیت قرار گرفته است، همانا متراژ این زمین جنگ...
  • ویژه سرمایه گذاری
سیسنگان/بخش سیسنگان
کد: 37136
2170 متر
بنا متر
زمین مسکونی
شهرکی
خرید زمین 405متر شهرکی در نوشهر سیسنگان این زمین در یکی از بهترین مناطق سیسنگان از نظر زیبایی و امنیت قرار گرفته است، چشم انداز بی نظیر از د...
  • تاپ لوکیشن
سیسنگان/بخش سیسنگان
کد: 37132
405 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
جنگلی
خرید زمین 315 متری در سیسنگان نوشهر اگر قصد خرید زمین در سیسنگان در منطقه ای امن و آرام و دارای آب و هوای خوب را دارید خرید این زمین را ...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
سیسنگان/بخش سیسنگان
کد: 37127
315 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
جنگلی