فروش ویلا در اپادانا - چمستان

کد: 22288
1 میلیارد (نقد و اقساط)
چمستان - آپادانا   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 160 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 80 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: دو
اتاق خواب: چهار
نوع پرداخت: 1 (نقد و اقساط)
کد ملک: 22288

توضیحات در مورد فروش ویلا در اپادانا - چمستان

خرید ویلا در چمستان

این ویلای جنگلی در چمستان با بنایی به متراژ ۸۰متر مربع و در زمینی با مساحت ۱۶۰متر مربع در منطقه ای غیر شهرکی قرار گرفته است.

این ویلای لوکس و مدرن در شمال چمستان دارای سازه ای همکفبوده که جمعاً دارای دو خواب و دوسرویس بهداشتی می باشد.

این ویلای مدرن همکف که به عنوان ویلای جنگلی غیر شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال چمستان هستند، مناسب باشد.

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا در شمال از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای لوکس در چمستان شمال دارد. اگر قصد خرید ویلایی لوکس و زیبا را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.

علاوه برامکانات اولیه ای همچون آب،برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد که میتواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در چمستان آسوده نماید.

سن بنای فوق نوساز است و نوع سند آن نیز سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساط است.

لازم به ذکر است که قیمت این ویلای جنگلی در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.

قراراداد خرید ویلا در شمال – چمستان به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال چمستان با این مشکلات واشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در چمستان داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در چمستان مشاوره های تخصصی دهند.

گروه مشاورین املاک ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در چمستان به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
هود
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در آپادانا

خرید ویلا در چمستان 400متر آپادانا در شهرک آپادانا چمستان، یک ویلای دوبلکس سند تک برگ با موقعیتی استثنایی و مدرن با متراژ 400 متر و ساخ...
  • ویژه
چمستان/آپادانا
کد: 37667
300 متر
بنا 400 متر
ویلا دوبلکس
شهرک برند
خرید ویلا اقساطی ارزان قیمت در آپادانا چمستان خرید ویلا اقساطی با قیمت ارزان در آپادانا چمستان، یک فرصت مناسب برای داشتن یک ویلای نقلی با مساحت 70...
    چمستان/آپادانا
    کد: 37486
    140 متر
    بنا 70 متر
    ویلا همکف
    شهرکی
    ویلا شهرکی دوبلکس استخردار 400 متری در منطقه آپادانا فروش ویلا دوبلکس با استخر در شهرک آپادانا - منطقه آرام و زیبای شمال مازندراندر جستجوی ویلایی با امکا...
      چمستان/آپادانا
      کد: 37479
      360 متر
      بنا 400 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی