فروش ویلا در رویان - مشاورین املاک ساحل

کد: 31436
4.200 میلیارد (نقد و اقساط)
رویان - شهر رویان   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در رویان

زمین: 230 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 160 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: چهار
اتاق خواب: چهار
نوع پرداخت: 4.200 (نقد و اقساط)
کد ملک: 31436

توضیحات در مورد فروش ویلا در رویان - مشاورین املاک ساحل

ویلای جنگلی در رویان

این ویلای جنگلی در رویان در بنایی با متراژ 160 متر مربع و در زمینی به مساحت 230 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی رویان واقع شده است.

این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای چهار سرویس بهداشتی است.

رویان از جمله شهر هایی در شمال کشور است که خرید ویلا در آن رونق فراوانی داشته و هرساله تعداد زیادی از گردشگران، در این شهر توریستی و زیبا تصمیم به خرید ویلا می گیرند. از ویژگی های مثبت شهر رویان ، نزدیکی آن به دریا و جنگل، هوای پاکیزه و فضای آرامش بخش است.

سن بنای این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در رویان به صورت نقد و اقساط است.

قسمتی از طبقه این ویلا در رویان شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در رویان نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در رویان شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال بسیار عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری نیز کار شده است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در رویان شمال با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید آنها باشد.

یکی از ویژگی هایی که امروزه در خرید ویلا در شمال رویان بسیار مهم و حیاتی است و باید به آن توجه نمود خرید ویلایی است که از نظر امنیت سطح بالایی داشته باشد تا در اثر نبودن ساکنان آن هیچ خطری ویلای شما را تهدید نکند.

مشاورین املاک ساحل با تجربه و شناختی که راجع به شهر های شمالی دارند، می توانند مشاوره ای درست و دقیق در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهند.

لازم به ذکر است گروه مشاورین ساحل در هر قراردادی با تخفیفات نقدی از مالکین محترم برای خرید ویلا در رویان به شما عزیزان یاری می رسانند.

در پایان اگر هرگونه سوال و با نیاز به مشاوره جهت خرید ویلا در رویان و یا هرکدام از شهرهای شمالی داشتید می توانید با خیالی آسوده به مشاورین ساحل اعتماد کنید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
سه خواب مستر
چشم انداز دریا و جنگل
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
مجوزساخت
شهرکی

املاک مشابه ویلا در شهر رویان

خرید ویلا 170متری در شمال شهر رویان خریدویلا...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
رویان/شهر رویان
کد: 37705
491 متر
بنا 170 متر
ویلا همکف
شهرکی
خرید ویلا در رویان 275متر دوبلکس سنددار خرید ویلا در منطقه رویان یک فرصت خوب برای داشتن یک مکان زندگی شیک و لوکس در محیطی طبیعی و آرام باشد....
    رویان/شهر رویان
    کد: 37687
    230 متر
    بنا 278 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی
    خرید ویلا استخردار در رویان 400متر جاده آبپری خرید ویلا استخردار در منطقه رویان با این مشخصات یک فرصت منحصر به فرد برای داشتن یک مکان زندگی لوکس و...
    • ویژه
    • ویژه سرمایه گذاری
    رویان/شهر رویان
    کد: 37686
    560 متر
    بنا 400 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی