فروش ویلا در شمال

کد: 27530
2.200 میلیارد (نقد و اقساط)
چمستان - بریکلا   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 250 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 150 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: سه
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 2.200 (نقد و اقساط)
کد ملک: 27530

توضیحات در مورد فروش ویلا در شمال

خرید ویلای جنگلی نیم پیلوت در چمستان

اگر به دنبال ویلایی جنگلی در شهر چمستان شمال و در یکی از بهترین مناطق غیر شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید.

نوع سازه این ویلای جنگلی در چمستان نیم پیلوت بوده، متراژ بنای این ویلای جنگلی لوکس و مدرن ۱۵۰ متر مربع می باشد و در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع واقع شده است. تعداد اتاق های خواب این ویلا دو عدد و تعداد سرویس بهداشتی این ویلا سه است.

خرید این ویلا در چمستان شمال می تواند شما را به تمام خواسته ها و اهدافتان برساند، زیرا این ویلای جنگلی دارای امکانات و مزیت های فوق العاده ای است که خریداران ویلای جنگلی می توانند، با این امکانات مدرن و پیشرفته رفاه و آرامش خود را در شمال چمستان تضمین کنند و نهایت استفاده را نمایند.

از جمله امکانات این ویلای جنگلی در فضای داخل ویلا می توان به کولر های اسپیلت، شومینه، کابینت ام دی اف و … اشاره کرد و همچنین در فضای بیرون ویلا می توان به فضای سبز، حیاط سازی و … اشاره کرد.

عمر این ویلای جنگلی در چمستان ، نوساز است که شیوه پرداخت آن نیز به صورت نقد و اقساط و دارای سند سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.

خرید ویلا در چمستان شمال شاید به ظاهر امری ساده بنظر برسد، اما ممکن است خریداران در فرآیند خرید ویلا با مشکلات و دردسر هایی رو به رو شوند، لذا داشتن یک مشاور مورد اعتماد می تواند در راستای خرید ویلا به شما کمک های شایانی نماید.

اگر تمایل به خرید این ویلای جنگلی در چمستان را دارید، مشاورین ساحل حداکثر سعی خود جهت اخذ تخفیفات ویژه هنگام عقد قرارداد از مالکین محترم را به عمل می آورند.

 


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کنتور برق
دو خواب مستر

املاک مشابه ویلا در بریکلا

خرید ویلای پر امکانات در بریکلا چمستان با ما به منطقه زیبای بریکلا چمستان بیایید. منطقه ای که ویلاهای جذاب آن زبانزد خاص و عام هستند. یکی ا...
  • زیر قیمت بازار
  • ویژه سرمایه گذاری
چمستان/بریکلا
کد: 37164
515 متر
بنا 140 متر
ویلا همکف
جنگلی
خرید ویلا نقلی در بریکلا چمستان خرید ویلا 120 متری در چمستان زیبا را برای شما آورده ایم .اگر به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت با موقعیت...
    چمستان/بریکلا
    کد: 37034
    120 متر
    بنا 85 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در شمال - چمستان - محموداباد - کلوده خرید زمین جنگلی در چمستان این زمین در یکی از بهترین مناطق چمستان از نظر زیبایی و امنیت قرار گرفته...
      چمستان/بریکلا
      کد: 32988
      270 متر
      بنا 90 متر
      ویلا همکف
      غیرشهرکی