فروش ویلا در شمال - نوشهر

کد: 24491
4.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - صلاح الدین کلا   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 300 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 170 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: سه
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 4.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 24491

توضیحات در مورد فروش ویلا در شمال - نوشهر

خرید ویلا در نوشهر

ویلایی جنگلی در نوشهر قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در نوشهر صلاح الدین کلاواقع شده است. همانطور که می دانیم نوشهر منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان هادسترسی داشت.خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور ( نوشهر )، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.

قابل توضیح است که این ویلا در شمال نوشهر با متراژی به اندازه ۱۷۰متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای دو اتاق خواب و نیزسه سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات۲ داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در نوشهر راقب نماید.

از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

عمر این ویلای جنگلی در نوشهر زیر ۱۰ سال است که شیوه پرداخت آن به صورت نقد و اقساط و دارای سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.

همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.

امروزه ویلا ها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در نوشهر شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان۲ رقم بزند. اگر قصد خرید ویلا های لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.

گروه مشاورین ساحل می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت ساحل تماس حاصل فرمائید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
منبع آب
کنتور برق
دوخواب
پایانکار

املاک مشابه ویلا در صلاح الدین کلا

خرید ویلا در نوشهر 290متر ساحلی صلاح الدین کلا ویلا به مساحت 290 متر مربع در منطقه ساحلی صلاح الدین کلا در شهر نوشهر منطقه سیسنگان قرار دارد. این و...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37671
315 متر
بنا 290 متر
ویلا دوبلکس
ساحلی
خرید ویلا 130متری در نوشهر سیسنگان خرید ویلا 130 متری در نوشهر، در روستای صلاح الدین کلا در منطقه سیسنگان، یک فرصت عالی برای داشتن یک و...
    نوشهر/صلاح الدین کلا
    کد: 37599
    230 متر
    بنا 130 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی
    ویلا 150متر در نوشهر سیسنگان صلاح الدین کلا خرید ویلا به متراژ 150 متر مربع به صورت نقد و اقساط در سیسنگان نوشهر، روستای صلاح الدین کلا، یک فرصت...
    • زیر قیمت بازار
    • تاپ لوکیشن
    نوشهر/صلاح الدین کلا
    کد: 37597
    250 متر
    بنا 140 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی