خرید ویلا در شمال 250 متری در ریاست جمهوری نوشهر

کد: 24450
7 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - ریاست جمهوری   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 350 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 250 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: چهار
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 7 (نقد و اقساط)
کد ملک: 24450

توضیحات در مورد خرید ویلا در شمال 250 متری در ریاست جمهوری نوشهر

موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در نوشهر چلک و منطقه ریاست جمهوری واقع شده است. قابل توضیح است که این ویلا در شمال نوشهر با متراژی به اندازه 250متر مربع در زمینی به مساحت 350متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق خواب و نیز چهار سرویس بهداشتی می باشد.از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد . از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

عمر این ویلای جنگلی در منطقه ریاست جمهوری نوشهر نوساز است که شیوه پرداخت آن به صورت نقد و اقساط و دارای سند ثبتی می باشد.

همچنین برای خرید ویلا در ریاست جمهوری نوشهر تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.

امروزه ویلا ها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در نوشهر شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلا های لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.

گروه مشاورین ساحل می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت ساحل تماس حاصل فرمائید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
مجوزساخت

املاک مشابه ویلا در ریاست جمهوری

خرید ویلا نقلی در ریاست جمهوری نوشهر اینبار به شما یک ویلای نقلی نیم پیلوت با زمین 220 متری پیشنهاد میدهیم . محیطی سرسبز و با صفا، سازه ا...
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/ریاست جمهوری
کد: 37317
220 متر
بنا 120 متر
ویلا نیم پیلوت
جنگلی