فروش ویلا در چمستان در بهدشت

کد: 2241
4.400 میلیارد (نقد و اقساط)
چمستان - بهدشت   تاریخ به روزرسانی : 25 بهمن 1402 ویژه

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 250 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 300 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: چهار
اتاق خواب: سه
نوع پرداخت: 4.400 (نقد و اقساط)
کد ملک: 2241

توضیحات در مورد فروش ویلا در چمستان در بهدشت

اگر قصد خرید ویلا در چمستان شمال را دارید، این ویلای مدرن جنگلی در شهر چمستان و در مجموعه ای شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته و در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شمال، یعنی شهر ساحلی چمستان واقع شده است.

عمر این بنا نوساز بوده و دارای سند ثبتی می باشد. فاصله ی این ویلا جنگلی در چمستان شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم بوده و شما عزیزان با کمترین مسافت و زمان می توانید خودتان را به مراکز خرید، پارک جنگلی و ساحل دریا برسانید. قابل توضیح است که بنای این ویلا با متراژی به اندازه 300متر مربع در زمینی به مساحت 250متر مربع واقع شده است، که نوع سازه آن دوبلکس می باشد. این ویلا دارای سه اتاق خواب با ابعاد استاندارد و چهار سرویس بهداشتی می باشد.

پس از ورود به این ویلا جنگلی در چمستان با درختان و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هرکس را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای جنگلی در چمستان نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی2 از این ویلای شهرکی در چمستان در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا در شمال چمستان می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا و دلنشین هستند، مورد توجه قرار گیرد.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید ویلایی بی سرو صدا و خلوت می گردند و می خواهید در چنین مکان هایی زندگی کنید، خرید این ویلای جنگلی لوکس و مدرن می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. عزیزانی که قصد خرید این ویلا در چمستان را دارند، می توانند پس از رویت و انتخاب، به صورت نقد و اقساط خریداری نمایند.

گروه مشاورین املاک ساحل می توانند مشاوره های تخصصی در امور، خرید و فروش زمین و ویلا ، پیمانکاری و ساخت با آخرین تکنولوژی های نوین به شما عزیزان ارائه نمایند.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
کلید نخورده
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
سه خواب مستر
روف گاردن
استخرمستقل
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
تصفیه خانه
پایانکار
شهرکی

املاک مشابه ویلا در بهدشت

فروش ویلای نقلی 100 متری در چمستان - بهدشت ویلا نقلی 100 متری در چمستان روستای بهدشت با دو خواب، نوساز و کلید نخورده، یک فرصت منحصر به فرد برای...
    چمستان/بهدشت
    کد: 37580
    200 متر
    بنا 105 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    ویلا اقساطی 190متری در روستای بهدشت چمستان فروش ویلا به متراژ 190 متر و مساحت 150 متر مربع در روستای بهدشت چمستان، به صورت اقساطی، با سازه دوبل...
      چمستان/بهدشت
      کد: 37513
      150 متر
      بنا 190 متر
      ویلا دوبلکس
      جنگلی
      روستای بهدشت 140متر بنا 300متر زمین شهرکی ویلا 140 متری در روستای بهدشت با 300 متر زمین شهرکی، به صورت اقساط بلند مدت و سازه نیم پیلوت، با 2 خ...
        چمستان/بهدشت
        کد: 37503
        300 متر
        بنا 140 متر
        ویلا نیم پیلوت
        شهرکی