فروش ویلا لاکچری در ونوش سیسنگان

کد: 32636
5.600 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - ونوش   تاریخ به روزرسانی : 15 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 240 متر
موقعیت: جنگلی
سند: ثبتی
بنا: 280 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 5
اتاق خواب: 4
نوع پرداخت: 5.600 (نقد و اقساط)
کد ملک: 32636

توضیحات در مورد فروش ویلا لاکچری در ونوش سیسنگان

این ویلای جنگلی در شمال نوشهر با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر قرار گرفته است، بنای آن از نوع و به متراژ 280 متر مربع در زمینی به مساحت 240 متر مربع با چشم اندازی رو به جنگل و دریا قرار گرفته است. در مجموع دارای چهار اتاق خواب و پنج سرویس بهداشتی می باشد.

از مزیت های این ویلای جنگلی دسترسی سریع آن به خیابان اصلی، مراکز خرید و همچنین پارک جنگلی است.

نحوه پرداخت این ویلا در نوشهر به صورت نقد و اقساط می باشد.

برای تامین سیستم گرمایش این ویلا در نوشهر شمال از شومینه و شوفاژ و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف ویلا استفاده شده است.

از محاسن خرید این ویلای جنگلی در نوشهر شمال می توان به محوطه بیرون آن اشاره کرد که نمای زیبایی به ویلا و حس لذت بخشی به ساکنان آن ویلا ارائه می دهد. فضای بیرون این ویلا توسط گل ها و درختان خاص و زیبا طراحی شده است.

بخشی از این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده شده است که فضای آن برای آشپزی بسیار مناسب و استاندارد می باشد و دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ای گلس و … است.

در قسمت های دیگر این ویلا در نوشهر شمال نیز سالنی دل باز و زیبا قرار گرفته است. که شامل پنجره هایی با ویوی بکر و جنگلی می شود و دیدن این مناظر خوب و دلنشین، بسیار حس لذت بخشی به شما عزیزان انتقال می دهد. اتاق های مستر و خواب آن در جاهای مختلف این ویلا طراحی شده است. خریداران محترم در صورت تایید ملک می توانند کارشناسان فروش ساحل را در جریان بگذارند تا اطلاعات دقیق تری راجع به مناطق، نوع ساخت و چگونگی پرداخت در اختیار شما بگذارند.

عمر این بنا نوساز بوده و دارای سند ثبتی می باشد.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر شمال با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
باغ گل و گیاه
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
منبع آب
نورپردازی داخلی
موتورخانه هوشمند
کاغذ دیواری
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل
چهارخواب مستر
روف گاردن
کابینت دارد
شوفاژپکیچ
مجوزساخت
کنتور برق سه فاز
گرمایش از کف

املاک مشابه ویلا در ونوش

خرید ویلا در نوشهر 300متر دوبلکس روستای ونوش اینبار برای شما یک ویلای سند شش دانگ شسته رفته به صورت اقساط بلند مدت در منطقه توریستی و تهرانی نشین...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/ونوش
کد: 37675
335 متر
بنا 300 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا 130 متری شهرکی در نوشهر روستای ونوش خرید یک ویلا 130 متری در شهرکی در زمین 250 متری، در روستای ونوش نوشهر، یک گزینه عالی برای داشتن یک و...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/ونوش
کد: 37621
250 متر
بنا 130 متر
ویلا نیم پیلوت
شهرکی
خرید ویلا 250متری مدرن در نوشهر روستای ونوش فروش ویلا 250 متری مدرن در روستای ونوش، نوشهر این ویلا با مساحت و متراژ 250 متر مربع در روستای ونوش ...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/ونوش
کد: 37605
250 متر
بنا 250 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی