ویلا فروشی در شمال - نوشهر - سیسنگان

کد: 32746
5.500 میلیارد (نقد و اقساط)
سیسنگان - بخش سیسنگان   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در سیسنگان

زمین: 417 متر
موقعیت: شهرکی
سند: اصلاحات اراضی
بنا: 280 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: پنج
اتاق خواب: چهار
نوع پرداخت: 5.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 32746

توضیحات در مورد ویلا فروشی در شمال - نوشهر - سیسنگان

خرید ویلا جنگلی در نوشهر

این ویلا در سیسنگان شهر نوشهر و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای۲ جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق نوشهر قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.

این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت ۲۸۰ مترمربع با چشم اندازی رو به جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت ۴۱۷ متر مربع واقع شده است.

این ویلای۲ جنگلی در مجموع دارای چهار اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن پنج عدد می باشد.

معماری بیرون۲ این ویلا در نوشهر

پس از ورود به این ویلا جنگلی در نوشهر با درختان۲ و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای۲ جنگلی در نوشهر نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی۲ از این ویلای شهرکی در نوشهر در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا ، دلنشین و دنج هستند، مورد توجه قرار گیرد.

امکانات ویلا

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ۲ ، و… اشاره کرد.

خریداران۲ این ویلا در نوشهر می توانند برای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای دوبلکس در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.

از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال نوشهر می باشد. قرارگرفتن در بهترین۲ منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر نوشهر و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.

معماری داخل ویلا

قسمتی از طبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ای گلس و… است. در بخش دیگر این ویلا در نوشهر نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری mdf نیز کار شده است.

سن بنای این ویلای جنگلی ، نوساز است و نوع سند آن نیز اصلاحات اراضی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای دوبلکس به صورت نقد و اقساط است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان ساحل ، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلا ها جهت خرید، مشاورین ساحل به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

کنتور گاز
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
پنجره دو جداره
اتاق پخت
انباری
چاه آب
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
چهار خواب مستر کمد
کنتور برق
چشم انداز دریا و جنگل
شوفاژپکیچ

املاک مشابه ویلا در بخش سیسنگان

خرید ویلا دو واحدی در شمال سیسنگان اقساطی اگر در بخش سیسنگان به دنبال خرید ویلای روستایی در شمال هستید دقت به این ویلا دو طبقه خالی از لطف نیس...
  • تاپ لوکیشن
سیسنگان/بخش سیسنگان
کد: 37408
400 متر
بنا 200 متر
ویلا دو واحدی
جنگلی
خرید ویلا نیم پیلت در نوشهر سیسنگان یکی از زیبایی های طبیعی در نوشهر و منطقه سیسنگان، خط ساحلی سرسبز و جنگلی آن هستند که فضای رویایی را ...
    سیسنگان/بخش سیسنگان
    کد: 37201
    230 متر
    بنا 170 متر
    ویلا نیم پیلوت
    جنگلی
    خرید ویلا مدرن در سیسنگان نوشهر برای خرید یک ویلای دوبلکس خوش ساخت در سیسنگان گزینه های بیشماری پیش روی شماست. ویلاهایی که هرکدام دا...
      سیسنگان/بخش سیسنگان
      کد: 37157
      253 متر
      بنا 260 متر
      ویلا دوبلکس
      جنگلی